پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251345
تونل غيرقانوني گلاب ۲ بارگذاري جديد بر زاينده‌رود است نَه پروژه قانوني نيمي از جمعيت استان چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1401/01/30 09:45:15
نمایش : 790
نماينده مردم شهرستان هاي شهرکرد، سامان و بن در مجلس شوراي اسلامي گفت: تونل غيرقانوني گلاب ۲ بارگذاري جديد بر زاينده‌رود است نَه پروژه قانوني نيمي از جمعيت استان چهارمحال و بختياري که تنها ۴۰ ميليون مترمکعب تخصيص آب دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ احمد راستينه نماينده مردم  شهرستان هاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي اظهار کرد : اگر پروژه قانوني آب شرب نيمي از جمعيت استان چهارمحال و بختياري معروف به پروژه قانوني بن _ بروجن تا تابستان سال جاري ( ۱۴۰۱ ) بهره‌برداري نرسد، مسئوليت بحران آب در مرکز استان و شهرها و روستاها و همچنين سلامت مردم عزيز استان اينجانب شخصاً متوجه جنابعالي است.

 راستينه در ادامه و تذکر به وزير کشور هم گفت : هر بحران امنيتي و اجتماعي حاصل از ترک فعل در تامين امنيت اجراي آبگيري اين پروژه مستقيماً متوجه شخص جنابعالي خواهد بود.

 وي در ادامه خطاب به وزير نيرو گفت : تونل غيرقانوني گلاب ۲ که بر اساس اعلام آن وزارتخانه صرفاً پدافندي است و هيچ‌گونه تخصيص آبي ندارد، در سکوت و با شيطنت به دنبال آبگيري آن هستند که اين برخلاف سياست‌هاي احياي زاينده‌رود است.

 احمد راستينه هفشجاني خطاب به مردم ۲ استان چهارمحال و بختياري و اصفهان گفت : به مردم عزيز دو استان عرض مي کنم؛ اين تونلِ غيرقانوني، بارگذاري جديد بر زاينده‌رود است، نَه پروژه قانوني نيمي از جمعيت استان چهارمحال و بختياري که تنها ۴۰ ميليون مترمکعب تخصيص آب دارد و متاسفم براي آنهايي که با هياهو و اطلاعات غلط پروژه قانوني آب شرب نيمي از جمعيت استان چهارمحال و بختياري را غيرقانوني و تونل غيرقانوني گلاب ۲ را که هيچ مجوز زيست محيطي ندارد و تخصيص آب هم ندارد را قانوني نام مي‌برند و اين به دنبال خدشه کردن وحدت بين مردم ۲ اُستان است. وحدت بين دو استان مثال‌زدني است و بر هم نخواهد خورد.

انتهاي پيام/۱٠۲٠ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html