پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251341
چهارمحال و بختياري در بحث محروميت زدايي گام هاي بلندي برداشته است/ کنگره شهدا عشايري؛ فرصت خوبي براي انجام اقدامات محروميت زدايي
تاریخ انتشار : 1401/01/29 09:54:15
نمایش : 848
سيد ضياالدين حزني دبير قرارگاه محروميت زدايي سپاه گفت: فرمانده سپاه چهارمحال و بختياري کارهاي خوبي داشتند و در بحث محروميت زدايي گام هاي بلندي برداشتند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛  سيد ضياالدين حزني دبير قرارگاه محروميت زدايي سپاه صبح امروز در آئين اختتاميه ۲۸۳ واحد مسکن مددجويي و يک هزار و ۲۵٠ پروژه محروميت ‌زدايي اظهار کرد: امروز در بحث محروميت‌زدايي همه رده‌هاي سپاه  از جمله  قرارگاه خاتم الانبيا،  قرارگاه امام حسن مجتبي (ع)،  نيروي زميني،  نيرويي هوايي و نيروي قدس بايد هر جايي که مقدور است ورود پيدا کنند.

وي با بيان اينکه در چهارمحال و بختياري تا به امروز يک هزار و ۸۸۶ پروژه عمراني توسط همه رده‌هاي سپاه و با فرماندهي سردار اکبري انجام شده است و ۴۶ هزار و ۸۶٠ پروژه غيرعمراني و در مجموع ۴۸ هزارو ۴۴۶ پروژه  با اعتبار ۳۸۸ ميليارد و ۹۹۳ ميليون تومان به سرانجام رسيده است ادامه داد: در بحث کرونا در اين استان کارهاي ارزشمندي صورت گرفته است.

سردار حزني بيان داشت :  قرار بود ۱٠ هزارو ۶٠۳ واحد مددجويي در سطح کشور با همکاري کميته امداد امام خميني (ره)  توسط قرارگاه مرکزي آماده سازي شود گفت: اين خدمات در قالب قرارگاه شهيد شوشتري در ۶ استان و قرارگاه شهيد کاظمي در ۱۴ استان بود و سهم چهارمحال و بختياري از آن ۲۸۳ واحد بود که محقق شد اما در اين مسير مشکلاتي چون عدم امکان فروش املاک مورد نظر، تامين مسکن براي ۳ هزار و ۵٠٠ روستاي صعب العبور، وقوع حوادث طبيعي چون سيل، کرونا و... کار را به تاخير انداخت.

دبير قرارگاه محروميت زدايي سپاه خاطرنشان کرد: فرمانده سپاه چهارمحال و بختياري کارهاي خوبي داشتند و در بحث محروميت زدايي گام هاي بلندي برداشتند.

وي با اشاره به قرارگيري در آستانه برگزاري کنگره شهداي عشاير در اين استان اضافه کرد:  اين کنگره فرصت خوبي براي انجام اقدامات محروميت زدايي است.

سردار حزني تاکيد کرد:  در جمهوري اسلامي ايران مردم اهميت بالايي دارد و مانند هشت سال جنگ تحميلي اگر ما با مردم باشيم پيروز خواهيم بود و خدا با ما خواهد بود،  مردم در برخي جاها از مسئولان نگراني دارند اما بايد بدانيم که ما وقتي سربلنديم که مردم راضي باشند.

انتهاي پيام/۱۰۲۶ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html