پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251338
رشد ۵۵ درصدي سفرهاي نوروزي به چهارمحال و بختياري / حضور نيروهاي امدادي در تعطيلات کاهش حوادث رانندگي را به دنبال داشت
تاریخ انتشار : 1401/01/27 11:12:11
نمایش : 914
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: به دليل حضور دستگاه هاي خدمات رسان در تعطيلات عيد نوروز و با وجود رشد ۵۵ درصدي سفرها به اين استان شاهد کاهش چشمگير آمار تصادفات و همچنين کاهش ۶۷ درصدي فوتي هاي ناشي از حوادث رانندگي بوديم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ غلامعلي حيدري پيش از ظهر امروز در شوراي اداري چهارمحال و بختياري، اظهارکرد: در اعتبارات سال ۱۴٠٠ تنها ۳٠ درصد تخصيص اعتبارات صورت گرفته بود که با پيگيري هاي صورت گرفته اين رقم به ۷٠ درصد رسيد. 
 
وي با اشاره به اينکه بودجه هزينه اي بي سابقه ايي به چهارمحال و بختياري اختصاص داده شده است، افزود: نبايد بگذاريم يک ريال از اعتباراتي که با سختي به دست آمده است بازگشت بخورد و اين نيازمند همت و تلاش مديران است. 
 
استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: در بودجه ۱۴٠۱ دو هزار و ۵٠٠ ميليارد تومان درآمد مالياتي براي چهارمحال و بختياري لحاظ شده بود، اين رقم براي اين استان بسيار سنگين بود که با پيگيري هاي صورت گرفته و کار کارشناسي يک هزار ميليارد تومان از آن کم شد، همچنين اعتبارات ملي و استاني نيز افزايش يافت. 
 
حيدري عنوان کرد: براي رشد بهره وري و ايجاد اشتغال بايد در مسير فناوري دانش بنياد حرکت کنيم، اعتبار خوبي نيز از سوي معاونت علمي و فناوري رئيس جمهور براي اين موضوع به چهارمحال و بختياري اختصاص يافته است. 
 
وي با بيان اينکه دستگاه هاي اجرايي برنامه هايي براي پيشبرد توليد دانش بنيان داشته باشند، خاطرنشان کرد: شرکت هاي فناور در چهارمحال و بختياري بايد حداقل ۵٠ درصد رشد داشته باشند در همين راستا دانشگاه ها، سازمان هاي صمت و جهاد کشاورزي و... فعال باشند. 
 
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به تقويت زيرساخت هاي شرکت هاي دانش بنيان، گفت: برنامه ريزي لازم صورت گيرد تا از ظرفيت رسانه ها براي معرفي شرکت هاي دانش بنيان استفاده شود، همچنين مجموعه آموزش و پرورش نيز بستري جهت ايجاد و ترويج فرهنگ توليد دانش بنيان در ميان مديران و مدارس فراهم کند تا دانش آموزان از پايه با مفاهيم توليد فناور آشنا شوند. 
 
حيدري با تاکيد بر لزوم حضور هفتگي مديران در شهرستان هاي ده گانه چهارمحال و بختياري، عنوان کرد: به دليل حضور دستگاه هاي خدمات رسان در تعطيلات عيد نوروز و با وجود رشد ۵۵ درصدي سفرها به اين استان شاهد کاهش چشمگير آمار تصادفات و همچنين کاهش ۶۷ درصدي فوتي هاي ناشي از حوادث رانندگي بوديم. 
 
وي با بيان اينکه در توزيع اعتبارات و امکانات در شهرستان ها بايد عدالت رعايت شود، يادآور شد: سهم هر مدير در فروش اموال مازاد دستگاه زيرمجموعه اش و آورده آن دستگاه مشخص شود. 
 
استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: پاکدستي بسيار مهم است و تخلفات مالي و اخلاقي به هيچ وجه پذيرفتني و قابل قبول نيستند. 
 
انتهاي پيام/۱٠۳۱ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html