پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251334
شوک جديد به فوتبال؛ حساب هاي فدراسيون فوتبال بسته شد
تاریخ انتشار : 1401/01/24 09:30:31
نمایش : 931
حساب هاي جاري فدراسيون فوتبال به دليل بدهي انباشته مسدود شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ در حاليکه مشکلات مالي فدراسيون فوتبال در سال منتهي به جام جهاني روز به روز بيشتر مي شود، فدراسيون درگير يک مشکل بزرگ شده که وضعيت فدراسيون را پيچيده کرده است.

هيات رئيسه فدراسيون فوتبال پس از عزل موقت شهاب‌الدين عزيزي خادم از رياست اين مجموعه نه تنها نتوانست منابع مالي لازم براي امور جاري را فراهم کند بلکه با مشکلات اقتصادي جديد روبرو شده. فدراسيون فوتبال که اين روزها بايد درگير برنامه اردوها و بازي هاي دوستانه تيم ملي باشد با بسته شدن حساب هاي بانکي خود وارد فاز جديدي از مشکلات شد.

سازمان امور مالياتي به دليل بدهي بيش از ۸۰ ميليارد توماني فدراسيون فوتبال تصميم به مسدود کردن حساب‌هاي جاري اين نهاد حقوقي گرفت تا بخش مالي از انجام هرگونه فعاليت منع شود.

در حالي بدهي فدراسيون ۸۰ ميليارد تومان عنوان شده هر چند که فدراسيون نشين ها مبلغ را کمتر از اين ها عنوان کرده اند. با توجه به اين شرايط رايزني ها براي بازشدن حساب هاي فدراسيون آغاز شده.

مسدودي حساب‌هاي فدراسيون در حالي اتفاق افتاده که اين مجموعه هنوز موفق به تسويه با کارمنداني که در اسفندماه گذشته اخراج کرده بود نشده است و مطالبات تعدادي از مربيان تيم ملي ايران همچون کريم باقري، وحيد هاشميان و مهرداد خانبان را پرداخت نکرده تا بحران در سالي که جام جهاني ۲۰۲۲ قطر برگزار مي‌شود به اوج برسد.

تيم ملي فوتبال ايران در راه آماده سازي خود در جام جهاني نيازمند بازي هاي دوستانه با تيم هاي مطرح جهان است که بي شک نيازمند تامين اعتبار بسيار خواهد بود و بايد ديد آيا هيات رئيسه اي که رئيس اين فدراسيون را به صورت موقت عزل کرده، آيا از پس مشکلات برخواهد آمد و چگونه اين مشکل را حل خواهد کرد.

انتهاي پيام/

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html