پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251121
امنيت و سرعت دستگاه پرداخت ارز ديجيتال بالاتر ازشبکه بانکي کشور است/اين محصول به زودي به توليد انبوه مي رسد
تاریخ انتشار : 1400/09/07 09:47:44
نمایش : 1397
عليرضا فروزنده نزادمخترع دستگاه پرداخت با ارز ديجيتال گفت: امنيت وسرعت پرداخت خيلي بيشتر از شبکه بانکي کشور است و پيش بيني مي شود در آينده حتي تعداد تراکنش ها روي شبکه ارزهاي ديجيتال سبقت گيرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عليرضا فروزنده نژاد  مخترع دستگاه پرداخت با ارز ديجيتال در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز؛ اظهار کرد:  دستگاه پرداخت با استفاده از ارز ديجيتال به اين صورت است که در فروشگاه ها و به خصوص در مراکز توريستي و گردشگري مورد استفاده قرار مي گيرد و مشتري ها براي پرداخت کردن هزينه ها به جاي اينکه از کارت بانکي کاررا انجام دهند مي توانند با استفاده از موجودي ارز ديجيتال خودشان با کيف پول شخصي خودشان پرداخت کنند.

وي با اشاره به اينکه از آنجا که کشور ما تحت تحريم قرار گرفته و نقل از و انتقال پول از داخل به خارج و از خارج به داخل سخت شده است  تصريح کرد: مزيت پرداخت با ارز ديجيتال اين است که مي تواند براي توريسم و گردشگري خيلي مفيد باشد و گردشگران نيازي به منقل کردن پول نداشته باشند و به راحتي با ارز ديجيتال خود بتوانند کار انجام دهند.

فروزنده نژاد با اذعان بر اينکه از طرفي هم امنيت و هم سرعت پرداخت ارز ديجيتال  خيلي بيشتر از شبکه بانکي کشور است خاطر نشان کرد:  پيش بيني مي شود در آينده تعداد تراکنش ها روي شبکه ارزهاي ديجيتال از شبکه پرداخت بانکي سبقت گيرد و به خاطر همين لازم است دستگاهي داشته باشيم که فرايند پرداخت را حتي در فروشگاه ها و کسب و کارهاي خورد هم ممکن کند که با استفاده از ارز ديجيتال اين کار صورت ميگيرد.

وي در پايان تشريح کرد: نمونه تجاري اين محوصل آماده شده اما به توليد انبوه نرسيده که به زودي اين کار نيز انجام مي شود  و در صورتي که به توليد انبوه برسد مي تواند اشتغال زايي زيادي چه به صورت مستقيم و چه غير مستقيم را به همراه داشته باشد.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html