پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251120
همايش حماسه سازان گردان توحيد در شهر چليچه برگزار شد
تاریخ انتشار : 1400/09/05
نمایش : 1851
به همت جمعي از بسيجيان شهر چليچه به مناسبت فرا رسيدن هفته مبارک بسيج همايش بزرگ حماسه سازان گردان توحيد برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، همزمان با فرا رسيدن هفته مبارک بسيج، به همت جمعي از بسيجيان شهر چليچه همايش حماسه سازان گردان توحيد با حضور جمعي از رزمندگان و ايثارگران جبهه هاي هشت سال دفاع مقدس ،خانواده معظم و معزز شهدا و بسيجيان شهر چليچه در مسجد امام حسين عليه السلام اين شهر برگزار شد. اين مراسم ابتدا با خيرمقدم گويي دکتر مجتبي نوروزي فرزند سردار شهيد سهراب نوروزي آغاز شد.

درادامه مراسم از رزمندگاني که در هشت سال دفاع مقدس در گردان توحيد حضور داشتند و از همرزمان سردارشهيد سهراب نوروزي بودند دعوت بعمل آمد و اين بزرگواران خاطراتي را از دوران جنگ و سردار شهيد سهراب نوروزي برا حضار نقل کردند.

در پايان  سيد هادي صالحي فرمانده محترم سپاه ناحيه فارسان گفت: اين برنامه آغازي براي تحليف و تدوين کتاب سردار شهيد سهراب نوروزي مي باشد و از همه در خواست کرد که اگر کسي خاطره اي از سردار شهيد دارند با پايگاه ها شهرچليچه همکاري کنند تا اين کتاب تا پايان سال مورد بهره برداري برسد.

گردان توحيد از گردان‌هايي بود که در جزيره مجنون حضور داشت و بيشتر بچه هاي گردان را بچه هاي استان چهارمحال و بختياري تشکيل داده بود و شهيد سهراب نوروزي فرماندهي اين گردان را برعهده داشت که مورد حملات شيميايي قرارگرفت و شهيد نوروزي درسال ۱۳۶۲ پس از حملات شيميايي به درجه رفيع شهادت رسيد
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html