پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251051
مجيدي: همه تيم‌ها در بازي اول مشکل دارند/ براي پيروزي مقابل ذوب‌آهن به تمرکز نياز داريم
تاریخ انتشار : 1400/08/03 08:51:08
نمایش : 1223
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: براي پيروزي در بازي فردا مقابل ذوب‌آهن به تمرکز نياز داريم و بازي را مديريت کنيم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ فرهاد مجيدي سرمربي استقلال در نشست خبري پيش از ديدار با ذوب‌آهن در ليگ برتر اظهار داشت: بازي قبلي تيم ذوب‌آهن با صنعت نفت را ديديم واين تيم، تيم خوب، جوان و دونده‌اي است.

سرمربي تيم فوتبال استقلال ادامه داد: براي پيروزي در بازي فردا به تمرکز نياز داريم و بايد کل بازي را مديريت کنيم. اميدوارم با يک بازي زيبا 3 امتياز را به دست بياوريم.

وي در مورد مصدومان تيمش در مسابقه با ذوب آهن گفت: بابک مرادي به دليل سرماخوردگي در بازي فردا حضور ندارد، بازيکن محروم نيز نداريم.

مجيدي در مورد اينکه در صورت پيروزي تيمش به رکورد هزار و 100 امتياز مي رسد، عنوان داشت: اطلاعي از اين مورد نداشتم. مربيان ديگر در استقلال زحمت کشيدند و امتياز به دست آوردند؛ اميدوارم اين رکورد در بازي فردا شکسته شود و بتوانيم بيشترين امتياز را به دست بياوريم؛ اين موضوع مهم است. هر پيروزي مربوط به تيم است و هر رکورد تلاش بازيکنان، کادر فني و مديريت باشگاه است و پيروزي‌ها را سهم همه مي‌دانم.

مجيدي در مورد جذب بازيکن جديد و احتمال استفاده از بازيکنان خارجي جذب شده گفت: هر بازيکني جذب کنيم از طريق رسانه باشگاه اعلام مي‌شود. اگر تا فردا صبر کنيد مي‌بينيد که بازيکن خارجي جديد بازي مي‌کند يا خير.

وي با اشاره به بازي نخست تيمش در ليگ بيان داشت: بازي قبلي بازي اول بود. همه تيم‌ها در بازي اول مشکل دارند. در نيمه اول خوب بازي نکرديم؛ در نيمه دوم موقعيت به دست آورديم و پنالتي نيز از دست داديم ولي خوشحالم در روز بدمان پيروز ميدان بوديم.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html