پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251017
حسن يزداني براي چهار سال عضو کميسيون ورزشکاران اتحاديه جهاني شد
تاریخ انتشار : 1400/07/20 09:23:09
نمایش : 1303
حسن يزداني قهرمان گرانقدر کشتي آزاد کشورمان با رأي کشتي گيران حاضر در رقابت هاي جهاني نروژ به مدت 4 سال به عضويت کميسيون ورزشکاران اتحاديه جهاني کشتي درآمد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از روابط عمومي فدراسيون کشتي، انتخابات کميسيون ورزشکاران اتحاديه جهاني کشتي در جريان رقابت هاي جهاني در شهر اسلو کشور نروژ برگزار شد.
 
فدراسيون کشتي حسن يزداني دارنده مدال هاي طلا و نقره المپيک و طلا، نقره و برنز جهان را بعنوان نماينده کشورمان در اين انتخابات معرفي کرد که اين کشتي گير پرافتخار و گرانقدر کشورمان با رأي کشتي گيران حاضر در رقابت هاي جهاني نروژ براي چهار سال بعنوان عضو جديد اين کميسيون انتخاب شد.
 
تاماس لورينچ از مجارستان در کشتي فرنگي، يويي سوساکي از ژاپن در کشتي زنان، آرسن جلفالکيان از ارمنستان در کشتي فرنگي، لمار ليسي از کاستاريکا در کشتي آزاد ، بليسينگ ابورودودو از نيجريه در کشتي زنان و جسيکا لاورس مک بين در کشتي زنان از استراليا بعنوان ديگر اعضاي اين کميسيون انتخاب شدند.
 
کميسيون ورزشکاران اتحاديه جهاني کشتي از سال 2013 و به منظور محافظت از حقوق و منافع کليه ورزشکاران سبک هاي المپيکي اتحاديه جهاني کشتي راه اندازي شده است و در دو دوره قبل حميد سوريان و کميل قاسمي عضو کميسيون ورزشکاران اتحاديه جهاني کشتي بودند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html