پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251010
رئيس جمهور کسب عنوان نايب قهرماني جهان از سوي کشتي گيران ايران را تبريک گفت
تاریخ انتشار : 1400/07/19 07:54:00
نمایش : 1146
رئيس جمهور در پيامي با تبريک کسب عنوان نايب قهرماني جهان از سوي کشتي گيران فرنگي کار ايران در مسابقات جهاني نروژ، تاکيد کرد: اين حضور مقتدرانه و اميد بخش نشانه اي ديگر بر گام ‏هاي بلند ملتي پويا و توانمند بر فتح قله‏ هاي افتخار و شايستگي جوانان لايق و سرزنده اين مرز و بوم بود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري
 
متن پيام آيت الله دکتر سيد ابراهيم رئيسي به اين شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
درخشش تاريخي و ماندگار کشتي گيران فرنگي کشورمان و کسب عنوان نايب قهرماني با چهار مدال طلا و دو مدال برنز در مسابقات کشتي قهرماني جهان در نروژ ۲۰۲۱، شعف و شادماني ملت عزيز ايران را دوچندان کرد.
 
اين حضور مقتدرانه و اميد بخش نشانه اي ديگر بر گام ‏هاي بلند ملتي پويا و توانمند بر فتح قله‏ هاي افتخار و شايستگي جوانان لايق و سرزنده اين مرز و بوم بود و جايگاه واقعي قهرمانان باغيرت کشورمان را در جهان به نمايش گذاشت.
 
اينجانب ضمن تقدير و تشکر از زحمات دست اندرکاران و مربيان پرتلاش تيم هاي ملي کشتي، همت والاي همه کشتي گيران عزيز کشور را مي ستايم و از درگاه خداوند متعال براي ملت قهرمان پرور ايران در تمامي ميادين ورزشي عزت و سربلندي مسالت دارم.
 
سيدابراهيم رئيسي
 
رئيس جمهوري اسلامي ايران
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html