پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250951
پيوستن ايران به سازمان "شانگهاي" در مخيله اصلاح طلبها هم نمي گنجيد /وقتي دولت روحاني براي تحريم ايران با غرب همکاري مي کرد
تاریخ انتشار : 1400/06/27 09:56:43
نمایش : 840
تا همين صبح امروز هم اقدام بزرگ پيوستن ايران به سازمان همکاري‌هاي شانگهاي در مخيله اصلاح‌طلب‌ها و حاميان دولت قبل نمي‌گنجيد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ تا همين صبح امروز هم اقدام بزرگ پيوستن ايران به سازمان همکاري‌هاي شانگهاي در مخيله اصلاح‌طلب‌ها و حاميان دولت قبل نمي‌گنجيد. تصوير بالا مربوط به مصاحبه امروز حشمت فلاحت پيشه از حاميان حسن روحاني و دولت اصلاح طلب او است که همزمان با سفر سيد ابراهيم رئيسي به دوشنبه پايتخت تاجيکستان براي شرکت در اجلاس شانگهاي گفته بود کشورهاي عضو شانگهاي خودشان را درگير مسائل ايران نخواهند کرد!
 
 اين سطح از تحليل کارشناسي نشات گرفته از نگاه نامتوازن اصلاح طلب ها به ارتباطات جهاني است که طي هشت سال گذشته با سياستي تحقير آميز همواره منافع اقتصادي ايران را آويزان و معطل غرب و آمريکا نگهداشتند و با بي توجهي به تعامل با  همه دنيا، مشکلات اقتصادي زيادي را براي ايران ايجاد کردند.
 
استقبال از پيوستن ايران به سازمان همکاري هاي شانگهاي توسط کشورهاي عضو مثل چين، هند، روسيه و... نشان داد خيانت بزرگ جريان اصلاحات و غربگرا در معطل گذاشتن همکاري با اين کشورها عملا همکاري دولت روحاني با تحريم هاي اروپا و آمريکا عليه ايران بوده است.
 
سياست دولت جديد يعني شکستن انحصار ديپلماسي فقط براي ارتباط با ۴ يا ۵ کشور دنيا و روي آوردن به ديپلماسي فراگير براي تعاملات جهاني به زودي ضربه مهلکي به ساختار تحريم ها عليه ايران وارد خواهد کرد.

انتهاي پيام/1030 ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html