پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250950
اسکوچيچ: توانسته‌ام اعتماد عموم مردم ايران را جلب کنم/ بازيکنان حرفه‌اي و باتجربه‌اي در تيم ملي دارم
تاریخ انتشار : 1400/06/27 09:32:54
نمایش : 1233
سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: اعتماد طرفداران را احساس مي‌کنم و اين باعث مي‌شود انرژي و خوش‌بيني خوبي به من وارد شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ دراگان اسکوچيچ، سرمربي کروات تيم ملي فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با سايت vrisak کرواسي اظهار داشت: من از اوضاع به خصوص اگر شرايطي را که هنگام بر عهده گرفتن هدايت ايران در نظر بگيرم، راضي هستم. دو شکست باعث ايجاد فشار بي‌سابقه‌اي شد، ما اجازه نداشتيم حتي يک امتياز را از دست بدهيم و تمام تمرکز ما روي کسب صعود در بحرين قرار گرفت که ايران هرگز در آنجا سابقه نداشت بحرين را ببرد و مقابل عراق که ما چند سالي بود که نتوانسته بوديم نتايج خوبي بگيريم.

او صحبت‌هايش را اين‌گونه ادامه داد: يک ملت ۸۰ ميليوني و تعداد زيادي بازيکنان خوب داريم. فشار؟ شما حتي نمي‌توانيد تصور کنيد. از رسانه‌ها، عموم مردم تا طرفداران. هرکسي نظر خودش را دارد و کار در چنين شرايطي واقعا سخت است اما من عاشق چالش‌ها هستم. تمام دوران حرفه‌اي من يک چالش بود و مي‌دانستم چه چيزي در انتظار من است. من با آن مشکلي ندارم.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران عنوان داشت: من فکر مي‌کنم با اين بازي‌ها اعتماد عمومي را جلب کردم. نتيجه گيري در فوتبال خيلي پيچيده است. امروز هستي، فردا نيستي. به همين دليل است که من حداکثر به هدف متعهد هستم. در حال حاضر شرايط آسان‌تر است زيرا ما وارد دوره خوبي شده‌ايم، هيچ شک و ترديدي در ابتدا وجود نداشت، مخصوصاً از آنجا که من به موقعيتي مي‌رسم که ويلموتس و کي‌روش قبل از من داشتند.
 
وي هم‌چنين افزود: اعتماد طرفداران را احساس مي‌کنم و اين باعث مي‌شود انرژي و خوش‌بيني خوبي به من وارد شود. همچنين يک برد ديگر فاصله دارم تا رکورد تعداد بردهاي متوالي در تاريخ تيم ملي فوتبال ايران را به دست بياورم.
 
اسکوچيچ بيان داشت: بدترين اتفاقي که ممکن است براي ما رخ دهد اين است که فکر کنيم همه چيز تمام شده زيرا ما خوب شروع کرديم. حداکثر امتياز را داريم، جديت در رويکرد و جشن فقط در زماني که صعود تضمين شد بايد رخ دهد. تا آن زمان، ما بايد ۱۰۰ درصد تلاش کنيم. من بازيکنان باتجربه و شخصيت‌هاي حرفه اي دارم، بنابراين براي من نيز راحت‌تر است.
 
سرمربي کروات يوزهاي سپيدپوش درنهايت گفت: صادق محرمي براي من بازيکن فوق العاده مهمي است. من واقعاً فکر مي‌کنم او براي دينامو کيفيت دارد اما با مصدوميت کمي مشکل داشت. اکنون همه چيز خوب است و من معتقدم که او به زودي هر آن چه را که در مورد او مي‌دانم نشان مي دهد. ايرانيان از نظر ژنتيکي از نظر فيزيکي بسيار برتر هستند. جاي تعجب نيست که آنها در ورزش‌هايي مانند وزنه برداري و کشتي عالي هستند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html