پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250935
واليبال قهرماني آسيا| پاکستان هم حريف ما نشد/ صعود سروقامتان به مرحله بعدي رقابت‌ها
تاریخ انتشار : 1400/06/23 09:41:57
نمایش : 1273
تيم ملي واليبال ايران در سومين ديدار خود در واليبال قهرماني آسيا پاکستان را از پيش رو برداشت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ به نقل از روابط عمومي فدراسيون واليبال، آخرين روز مرحله گروهي مسابقات واليبال قهرماني مردان آسيا امروز (سه‌شنبه) با هشت ديدار به ميزباني شهر چيبا در کشور ژاپن پيگيري خواهد شد.

تيم ملي واليبال ايران در سومين ديدار خود در اين مرحله و از ساعت پنج بامداد به وقت تهران در سالن شماره يک مسابقات به مصاف پاکستان رفت.

 

ملي‌پوشان واليبال ايران در اين مسابقه سه بر صفر و با امتيازهاي 25 بر 20، 25 بر 19 و 25 بر 15 پاکستان را شکست دادند تا با سه برد متوالي و کسب 9 امتياز به عنوان تيم صدرنشين گروه B به مرحله بعد صعود کنند.

 

تيم ملي واليبال ايران در دو ديدار ديگر مرحله مقدماتي موفق به شکست سه بر صفر تيم‌هاي هنگ‌کنگ و تايلند شده بود.

 

هدايت تيم ملي واليبال پاکستان را در اين رقابت‌ها رحمان محمدي‌راد مربي بين‌المللي ايران بر عهده دارد و اين تيم نيز با دو برد برابر تايلند و هنگ‌کنگ و کسب پنج امتياز به عنوان تيم دوم گروه به جمع هشت تيم برتر مسابقات قهرماني آسيا صعود کرد.

 

تيم‌هاي شرکت کننده در رقابت‌هاي قهرماني مردان آسيا فردا (چهارشنبه) استراحت دارند و ادامه مسابقات از روز پنج‌شنبه پيگيري خواهد شد.

 

در مرحله دوم اين رقابت‌ها تيم‌هاي اول و دوم چهار گروه مقدماتي در دو گروه E و F به مصاف يکديگر مي‌روند و تيم‌هاي سوم و چهارم گروه‌هاي مرحله مقدماتي نيز در دو گروه G و H با هم مسابقه مي‌دهند.

 

بدين ترتيب ملي‌پوشان کشورمان در مرحله دوم با تيم‌هاي پاکستان، چين تايپه و کره‌جنوبي در گروه F رقابت ‌خواهند کرد و تيم ملي واليبال ايران در اين مرحله از رقابت‌ها دو مسابقه خواهد داشت که به ترتيب به مصاف تيم‌هاي اول و دوم گروه D خواهد رفت.

 

در حال حاضر چين‌تايپه و کره جنوبي با دو برد و 6 امتياز در رتبه‌هاي اول و دوم گروه D قرار دارند و نتيجه مسابقه امروز دو تيم، صدرنشين اين گروه را قطعي خواهد کرد.

انتهاي پيام/

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html