پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250932
راه‌اندازي کمپين واکسن بخريد و برگزاري کنسرت در شرايط کرونا، دو روي سکه خوانندگان آن‌ور آبي/ وقتي سلامت مردم بازيچه سياسي بازي و کسب درآمد خائنان به وطن مي‌شود
تاریخ انتشار : 1400/06/22 09:50:43
نمایش : 944
همان‎‌هايي که با راه‌اندازي کمپين‌هايي مثل SOS_IRAN# و HELP_IRAN# در ظاهر به فکر مردم و در پشت پرده با شعارهاي پوپوليستي و راه‌اندازي کنسرت‌هاي شلوغ آن‌هم در شرايط سختي که بيماري کرونا دارد، تنها به فکر جيب خود هستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اين روزها فراخوان‌هاي بسياري از برگزاري کنسرت‌ها در کشورهاي مختلف همسايه ايران از سوي برخي خوانندگاني به‌اصطلاح آن ور آبي در فضاي مجازي به چشم مي‌خورد.

برگزاري اين کنسرت‌ها در حالي است که جهان يک سال و نيم،گرفتار بيماري کرونا بوده و در ايران براي حفظ سلامت و جان مردم حتي يک کنسرت اجازه برگزاري ندارد.

پيش‌فروش کنسرت‌هاي متعددي در شهرهاي ترکيه ازجمله استانبول و همچنين ارمنستان مثل ايروان انجام شده و جمعيتي که قطعاً قريب به اتفاق آن‌ها ايراني هستند، براي حضور در اين کنسرت‌ها رهسپار اين کشورها مي‌شوند.

 
تصاوير و فيلم‌هايي که از اين کنسرت‌ها بيرون مي‌آيد گوياي همه‌چيز هست و نشان مي‌دهد که چه هرج و مرج و شلوغي بي‌حدي در آن‌ها حاکم است؛ زماني که هيچ‌کس حتي به اين مسئله فکر نمي‌کند که بيماريي هست و کرونايي آمده.

مسئله مهم ديگري که دراين‌بين مطرح مي‌شود داعيه‌داري همين خوانندگاني است که اين روزها خبر برگزاري کنسرت‌هايشان به گوش مي‌رسد، که آي واکسن بخريد، آي جهان به ايران کمک کنيد و....

همان‎‌هايي که با راه‌اندازي کمپين‌هايي مثل SOS_IRAN# و HELP_IRAN# در ظاهر به فکر مردم و در پشت پرده با شعارهاي پوپوليستي تنها به فکر جيب خود هستند.

 
خودفروختگاني که از هر راهي براي هجمه عليه جمهوري اسلامي استفاده مي‌کنند و به هيچ وجه برايشان مهم نيست جمعيتي را که با ترفند و حيله از ايران به کنسرت‌هاي خود مي‌کشند همان‌هايي هستند که چند روز پيش با اشک تمساح ريختن نگران سلامتي و واکسنشان بودند.

در کنسرت‌هاي ما آنتي‌ويروس منتشر مي‌شود و کسي کرونا نمي‌گيرد!

هيچ‌کس نگراني اين دلواپسان براي عزاداري‌هاي اباعبدالله حسين (ع) را فراموش نمي‌کند که فرياد برآورده بودند که اي داد و اي بيداد مردم در عزاداري‌هاي ماه محرم حتماً کرونا مي‌گيرند و در کنسرت‌هاي ما آنتي‌ويروس منتشر مي‌شود و کسي کرونا نمي‌گيرد.

کم نيستند افرادي که حتي از استان کوچکي همچون چهارمحال و بختياري در اين کنسرت‌ها حاضر شدند و خدا به داد برسد زماني که به ايران بازگردند مشخص نيست چه تحفه‌اي قرار است با خود به همراه بياورند کما اينکه بيشتر اين افراد براي حضور در کنسرت‌هاي اين کشورها حتي به سمت تست PCR جعلي هم رفتند.

با همه اين تفاسير به نظر مي‌رسد بايد فکري به حال افرادي که قرار است بعد از شرکت در اين کنسرت‌ها به کشور بازگردند شود چراکه ممکن است منجر به آلودگي و بيماري در کشور باشند.

شايد لازم است دستگاه‌هاي نظارتي درخصوص کنسرت‌هايي که در نهايت دود آن به چشم مردم ايران مي‌رود فکري کنند، تا دوباره گرفتار موج جديدي از کرونا در کشور نشويم.
 

انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html