پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250713
يزداني: مي‌خواهم در المپيک با خوشرنگ‌ترين مدال مردم را خوشحال کنم/ لازم باشد تا المپيک باز هم کشتي مي‌گيرم
تاریخ انتشار : 1400/01/30 09:50:07
نمایش : 1434
قهرمان کشتي جهان و المپيک گفت: اگر لازم باشد تا المپيک در يک تورنمنت ديگر هم کشتي خواهم گرفت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حسن يزداني در رقابتهاي کشتي قهرماني آسيا با شکست همه حريفانش در مسابقات قهرماني آسيا به مدال طلاي وزن 86 کيلوگرم رسيد، تا بعد مدتها در يک تورنمنت بين المللي حاضر شده و خوش بدرخشد.
يزداني بعد از مبارزه  فينال  درباره مسابقه با حريف هندي اظهار داشت: بونياي هندي در فينال سال 2019 در فينال حضر نشد. در آن مسابقات حريف هندي به دليل آسيب‌ديدگي نيامد با من کشتي بگيرد اما اينجا کشتي گرفت. مبارزه خوبي هم بود. من در اين مدت به هيچ تورنمنتي نرفته بودم و دوست داشتم تورنمنت سبکي بروم و بدنم را بسنجم تا رفته رفته به آمادگي لازم برسم.
 
قهرمان کشتي جهان و المپيک در پاسخ به اين سؤال که آيا پيش از المپيک توکيو در مسابقه ديگري نيز حضور پيدا خواهد کرد يا نه، تأکيد کرد: تا المپيک اگر لازم باشد حتماً در تورنمنت ديگري شرکت مي‌کنم تا به آمادگي برسم و در المپيک با خوشرنگ‌ترين مدال مردم را خوشحال کنم.
 
وي در مورد حريفان آسيايي اظهار داشت: بايد در حد آسيا از حريفان انتظار داشت. بچه‌هاي ما فني‌تر هستند و تمرينات بيشتر و بهتري داشتند. کلاس کشتي ما بالاتر از آسياست. در بعضي از وزن‌ها اتفاقاتي افتاد و بچه‌ها نتوانستند شايستگي خود را نشان دهند. اميدوارم آنها هم در مسابقات بعدي بتوانند دل مردم را شاد کنند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html