پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250709
کرونا در شهرستان فارسان از رگ گردن به ما نزديک‌تر شده است
تاریخ انتشار : 1400/01/25 17:05:58
نمایش : 1106
اوضاع شهرستان فارسان اصلاً خوب نيست مردم عزيز شهرستان فارسان رعايت کنيد کرونا در کمين است و از رگ گردن به ما نزديک‌تر شده است.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ظرفيت بيمارستان سيدالشهدا شهرستان فارسان از بيماران کرونايي تکميل شد فوت پنج نفر  و مبتلا شدن 1000نفر در بيست چهار روز  گذشته
 
از طرف ستاد مبارزه باکروناي شهرستان فارسان تمام آرامستان هاي  شهرستان  تعطيل اعلام‌شده و از ورود افراد به آرامستان ها جلوگيري مي‌شود و در صورت تخلف به مراجع قضايي معرفي مي‌شوند
 
از همه مردم شريف شهرستان فارسان تقاضامنديم و خواهش مي‌کنيم به‌هيچ‌عنوان به آرامستان نروند و از دورهمي ها  و مراسم ترحيم و عروسي‌ها به‌شدت بپرهيزند.
 
اوضاع شهرستان فارسان اصلاً خوب نيست مردم عزيز شهرستان فارسان رعايت کنيد کرونا در کمين است از رگ گردن به ما نزديک‌تر است
 
خادمان شمادرمراکزبهداشتي و درماني وبيمارستاني تمام تلاش خود را جهت خدمت به مردم شريف شهرستان انجام داده‌اند و به‌شدت نياز به استراحت و تجديد روحيه دارند.
 
کريمي دادستان  شهرستان فارسان اعلام کرد: چنانچه در اين روزها که ابتلا گسترده به ويروس کرونا موجب به خطر افتادن جان شهروندان و تعطيلي مغازه‌ها شده است افرادي بدون توجه به مجاهدت‌ها  و جان‌فشاني کادر درمان جهت بهبودي بيماران اقدام به دعوت از سايرين جهت  برگزاري مراسم پرخطر از قبيل خاک‌سپاري اموات و مجلس ترحيم با شرکت انبوه جمعيت و دعوت از مرثيه‌سرايان (مداحان) بدون توجه به مقررات بهداشتي نمايند و ارتکاب رفتار مجرمانه تهديد عليه بهداشت عمومي توسط ايشان گزارش و احراز شود.
 
  دادسرا علاوه بر اجراي مجازات اصلي مندرج در حکم ، طبق نظر دادگاه کيفري و به‌عنوان مجازات تکميلي اسامي مجرمين را منتشر مي‌نمايد تا شهروندان فهيم از هويت و مجازات خاطيان مطلع گردند .
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html