پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250706
شکوري: يک دقيقه بازي براي پرسپوليس هم جاي افتخار دارد/ تريبون صداوسيما را از افراد دلال و فاسد بگيريد!
تاریخ انتشار : 1400/01/24 10:47:10
نمایش : 1487
معاون اجرايي و سخنگوي باشگاه پرسپوليس نسبت به اظهارات سرمربي تيم فوتبال نساجي در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانا؛ پس از اظهارات ساکت الهامي، سرمربي تيم فوتبال نساجي مبني بر بي‌سابقه بودن ابراهيم شکوري در تيم پرسپوليس و اعلام شکايت از او، معاون اجرايي و سخن‌گوي باشگاه پرسپوليس طي توئيتي واکنش نشان داد.

ابراهيم شکوري در حساب رسمي کاربري خود نوشت: «حتي يک دقيقه بازي هم افتخار بزرگي است، چه برسد به حداقل ۶۰ بازي براي پرسپوليس بزرگ. فوتبالي‌ها شما را خوب مي‌شناسند! تريبون صداوسيما را از افراد فاسدي که به دليل دلالي، تباني و ... هنوز سه ماه از محروميت کميته اخلاق‌شان به صورت تعليقي باقي‌ست، بگيريد.»

با اين حساب ادعاي ابراهيم شکوري مبني بر فساد و تباني ساکت الهامي تبديل به ماجراي جديدي شده که احتمالاً واکنش‌هاي ديگري را از سوي سرمربي تيم نساجي درپي خواهد داشت. اين دعاوي در دادگاه قابل پيگيري‌ست و اگر معاون اجرايي باشگاه پرسپوليس براي صحبت‌هاي خود مستندات محکمه‌پسند و مکفي نداشته باشد، دچار مشکل خواهد شد.

گفتني‌ست که درگيري بين ساکت الهامي و ابراهيم شکوري از ادعاي سرمربي تيم نساجي مبني بر تزريق واکسن به اعضاي تيم فوتبال پرسپوليس آغاز شده بود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html