پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250701
پروژه احداث تونل جهنمي بهشت آباد بايد متوقف شود
تاریخ انتشار : 1400/01/19 09:09:11
نمایش : 1330
نماينده مردم شهرکرد، بن وسامان در مجلس با بيان اينکه تونل جهنمي بهشت آباد در پي سياست‌هاي غلط و طرحي غيرکارشناسي که امنيت استان‌ها را به خطر انداخته در حال احداث بوده تأکيد کرد که اين پروژه متوقف شده و بايد متوقف باقي بماند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از  جهانبين نيوز ، احمد راستينه هفشجاني درنشست علني مجلس شوراي اسلامي در تذکر به وزير نيرو و رئيس سازمان محيط زيست گفت: ما سال 57 انقلاب کرديم و به همه زورگويي‌ها، لابي‌گري‌ها و سلطه‌جويي‌ها پايان داديم، شعار عدالت را در دست گرفتيم و به تبعيت از امام حکيممان بر آن گردن گذاشتيم و امروز هم سرباز محض امام خامنه‌اي هستيم.

نماينده مردم شهرکرد، بن وامان در مجلس ادامه داد: سياست‌هاي غلط و پافشاري بر آن سياست‌ها آتشي را افروخته که مسئوليت مستقيم آن برعهده شما است، هيچ مقام مسئولي حق ندارد به واسطه مسئوليتي در نظام رانتي را براي خود به جهت تضييع حقوق مردم منطقه‌اي قائل باشد و بداند که قانون در کمين اوست، به واسط تصميمات غلط و ترک فعل بازخواست خواهد شد.

وي تصريح کرد: همه مردم ولايتمدار استان چهارمحال و بختياري را به ولايتمداري و تدين مي شناسند به ويژه مردم نجيب شهرکرد که به پسوند دهکردي مفتخرند و شهداي زيادي را در دفاع از انقلاب اسلامي تقديم کردند. آيت الله دهکردي را همه مي‌شناسند و وصفش را شنيده‌اند، اگر به شناسنامه شماره 1336 شهيد خرازي نگاه کنيد پسوند دهکردي را خواهيد ديد. اولين شهيد مدافع حرم از جامعه بسيج پزشکي کشور و اولين شهيد بسيجي کشور در دفاع از حرم را مردم ولايتمدار دهکرد داده‌اند.

عضو فراکسيون ديپلماسي بين‌المللي و منافع ملي مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: همه مسئولان توجه کنند متأسفانه آنچه در فضاي مجازي از جلسه‌اي در استان‌هاي همجوار منتشر شده است و سخن غيرمسئولانه سخيفي را فردي به زبان آورده و البته هيچ‌کس تأييد نمي‌کند و مورد محکوم است، اينجانب با نمايندگان آن استان صحبت کردم و اين سخن سخيف و غيرمسئولانه را همه محکوم کردند.

راستينه هفشجاني اظهار کرد: با افتخار مي‌گويم راستينه‌ام و به دهکردي غيرتمند افتخار مي‌کنم و تأکيد مي‌کنم  سياست‌گذاري‌هاي غلط و طرح‌هاي غيرکارشناسي چون تونل ويرانگر بهشت آباد امنيت استان‌ها را به خطر انداخته است و اين تونل جهنمي متوقف است و متوقف باقي خواهد ماند. همچنين پروژه انتقال آب شرب نيمي از جمعيت استان معروف به بن- بروجن که 70 درصد پيشرفت فيزيکي داشته و مصوبه دو دولت را دارد بايد امسال به بهره‌برداري برسد و گره زدن آن با هر طرح غيرقانوني بدون پيوست‌هاي لازم زيست محيطي، اجتماعي و امنيتي ممنوع و محکوم است. از طرفي هر فشار سياسي جهت اخذ مجوز زيست محيطي تونل جهنمي بهشت آباد به دقت رصد و از خاطيان وفق قانون شکايت خواهيم کرد و همه ظرفيت‌هاي قانوني را براي محاکمه چنين تصميم خطرناکي به خدمت خواهيم گرفت. طرح تحقيق و تفحص از انتقال‌هاي بين‌ حوزه‌اي آب کليد خورده است و از کميسيون تخصصي انتظار اقدام دارم و دستگاه‌هاي امنيتي نسبت به اين توهين اقدام قانوني به عمل آورند.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html