پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250698
چهارمحال و بختياري در جايگاه سوم کشور در رشته ايروپامپ
تاریخ انتشار : 1400/01/17 09:25:49
نمایش : 1439
رئيس هيات ورزش‌هاي همگاني چهارمحال و بختياري گفت: ايروپامپ چهارمحال و بختياري عنوان سومي ايران را به خود اختصاص داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار،مرتضي محمديان دهکردي رئيس هيات ورزش‌هاي همگاني چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: کميته ايروپامپ هيات ورزش‌هاي همگاني چهارمحال و بختياري با حضور مقتدرانه خود در نخستين ليگ تندرستي ايرانيان موفق به کسب مقام سوم کشور شد.

وي افزود: با توجه به استقبال بسيار گسترده ايروپامپ کاران چهارمحال و بختياري در پويش ملي تندرستي ايرانيان که از سوي فدراسيون ورزش‌هاي همگاني کشور برگزار شد، اين استان بالاتر از استان‌هايي که چندين سال فعاليت منظم در اين رشته قدرتي - استقامتي را داشتند، قرار گرفت.

محمديان ورزش ايرو پامپ را شکلي جديد و پرهيجان براي وارد کردن ورزش و تناسب‌اندام به زندگي‌ خاطرنشان کرد و گفت: ايرو پامپ ورزشي هوازي-قدرتي است که از هالتر براي انجام تمرينات قدرتي و استقامتي استفاده مي‌کنند، ايرو‌پامپ تمريناتي بسيار مفرح و البته سخت هستند که ضربان قلب را بالا برده، روي کليه قسمت‌هاي بدن تأثير گذاشته و سبب سوختن کالري بسيار بالايي مي‌شود.

انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html