پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250678
تلاش مي‌کنيم دولت با مهار کرونا و رفع تحريم‌ها تمام شود/ به نظر من پيک کرونا پايان يافته است
تاریخ انتشار : 1400/01/07 12:00:49
نمایش : 1266
رئيس جمهور گفت: ما آماده‌ايم اگر بگذارند قدمها را برداريم تا بخشي و يا شايد همه تحريم‌ها را برداريم. تمام تلاش ما پايان دولت بدون تحريم و کرونا است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام روحاني در جلسه ستاد ملي مقابله با کرونا گفت: به نظر من پيک اين بيماري تمام شده است. البته ممکن است جهش داشته باشيم اما مقابله با اين بيماري از 14 ماه پيش سهل تر شده است و اميدواريم تا پايان دولت اين بيماري کاملا مهار شود و تا پايان سال 1400 همه مردم واکسينه شوند. اميد داريم که واکسن داخلي در شرايطي باشد که تا پايان سال بتوانيم آن را صادر کنيم.
 
وي افزود: خواهش من اين است که تمام کميته‌هاي ستاد و تمام ارگان‌هايي که براي مقابله با اين ويروس تلاش مي‌کردند، تلاشمان را به صورت مضاعف در اين چند ماه ادامه دهيم و اميدواريم شرايطمان شرايط آسان تري نسبت به گذشته باشد.
 
روحاني گفت: سال 99 را با سختي و با فراز و نشيب فراوان درحالي که تحريم ادامه داشت و از طرفي کرونا بود، گذرانديم.  ملت و کشور ما در مقايسه با جهان شرايط مناسبي دارد و مردم سنگ تمام گذاشتند و مسئولين هم کم نگذاشتند و همه به ميدان آمدند و کمک کردند. 
 
رئيس جمهور تصريح کرد: آمار سفر قشم را روز پنجشنبه شنيدم بايد سر تعظيم در مقابل مردم فرود آورد که خودشان به اين مناطق نرفتند. همه تلاش ما اين است که پايان دولت حل کرونا و اگر بگذارند رفع بخشي از تحريم‌ها باشد. همه مي‌خواهيم نه پايان مهر که زودتر دولت مدارس و دانشگاه‌ها را باز کند. ما آماده‌ايم اگر بگذارند قدمها را برداريم تا بخشي و يا شايد همه تحريم‌ها را برداريم. تمام تلاش ما پايان دولت بدون تحريم و کرونا است. الان ترامپ رفته ولي آثار شوم آن اَبله هنوز باقي است.
 
وي اظهار داشت: امروز هم مصوب کرديم بخش خصوصي هم بتواند با ارز نيمايي واکسن را با نظارت وزارت بهداشت وارد کند. 
 
منبع:راه دانا
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html