پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250676
گلايه رئيس پليس‌راه چهارمحال و بختياري از افزايش سفرهاي نوروزي
تاریخ انتشار : 1400/01/07 11:57:01
نمایش : 1313
رئيس پليس‌راه چهارمحال و بختياري گفت: علي‌رغم وضعيت شيوع کرونا در کشور به‌ويژه در چهارمحال و بختياري و توصيه‌هايي که از سوي جامعه سلامت و نيروي انتظامي مبني بر سفر نرفتن به مردم شد، باز هم شاهد افزايش ترددهاي برون‌شهري هستيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، غلامعلي نوربخش رئيس پليس‌راه چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز، اظهار کرد: شعار نوروزي امسال راهور ناجا "پرهيز از سفر، ايمني و سلامت" بود.

وي افزود: علي‌رغم وضعيت شيوع کرونا در کشور به‌ويژه در چهارمحال و بختياري و توصيه‌هايي که از سوي جامعه سلامت و نيروي انتظامي مبني بر سفر نرفتن به مردم شد، باز هم شاهد افزايش ترددهاي برون‌شهري هستيم.

رئيس پليس‌راه چهارمحال و بختياري به شهروندان اين استان و رانندگان توصيه کرد، چنانچه ضرورتي در تردد ندارند، براي آنکه از ابتلا به کرونا ايمن باشند، در خانه‌هاي خود بمانند و اقدام به سفر نکنند تا مبادا بعد از تعطيلات نوروزي شاهد افزايش شيوع بيماري در جامعه باشيم.

نوربخش عنوان کرد: مجدداً به رانندگاني که به هر دليلي قصد سفر دارند تأکيد مي‌کنم رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي را داشته باشند چراکه متأسفانه در روزهاي گذشته شاهد افزايش تصادفات از نوع واژگوني و جرحي در جاده‌هاي استان بوديم.

انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html