پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250667
حضور ميداني مسئولان چهارمحال و بختياري جهت کنترل بازار مرغ
تاریخ انتشار : 1399/12/23 10:00:14
نمایش : 1699
در راستاي تامين گوشت سفيد و نياز بازار و همچنين مقابله با هر گونه تخلف مسئولان استاني با هدف تشديد نظارت بر کشتارگاه‌هاي دام و طيور با حضور ميداني از روند کشتار طيور از مرغداري تا کشتارگاه بازديد کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ در راستاي تامين گوشت سفيد و نياز بازار و همچنين مقابله با هر گونه تخلف مسئولان استاني با هدف تشديد نظارت بر کشتارگاه‌هاي دام و طيور با حضور ميداني از روند کشتار طيور از مرغداري تا کشتارگاه بازديد کردند.

اين بازديد با حضور الله کرم نصيري معاون امور اقتصادي استاندار، عطاءالله ابراهيمي رئيس سازمان جهادکشاورزي استان، مهدي عسگري معاون دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان، رئيسي مديرکل دفتر امور اقتصادي استاندار، مرداني معاون بهبود توليد دامي استان و صالحي معاون اداره کل دامپزشکي، صورت گرفت.

با تخلفات بازار عرضه مرغ بشدت برخورد مي‌شود

در اين بازديد الله کرم نصيري معاون امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري اظهار کرد: يکي از دغدغه‌هاي اصلي ما در روزهاي پاياني سال و ايام نوروز تامين گوشت مرغ بازار است که در اين راستا با هرگونه تخلف بشدت مقابله خواهيم کرد و نخواهيم گذاشت دلال گري و واسطه گري جاي قانون را بگيرد

توليد بايد منافع توليدکننده و نياز مصرف‌کننده را تامين کند

عطاءالله ابراهيمي رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان نيز افزود: هيچ‌گونه مشکلي در رابطه با جوجه‌ريزي و تامين نهاده‌هاي مرغداري‌هاي استان نداشته‌ايم و با هرگونه اخلال در عدم تحويل مرغ به سن رسيده به کشتارگاه و ارائه آن به بازار برخورد خواهد شد.

وي با اشاره به اينکه ما طرفدار توليد هستيم افزود: روند توليد بايد به گونه اي باشد که منافع توليدکننده و نياز مصرف‌کننده همزمان تامين شود.

دستگاه قضا بي‌قانوني و اخلال در نظام اقتصادي و بازار را برنمي‌تابد

در ادامه عسگري معاون دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان گفت: مرز حريم هاي انساني در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران رعايت قانون و پرهيز از قانون شکني است و دستگاه قضايي هيچ گونه بي قانوني و اخلال در نظام اقتصادي و بازار را که منجر به نارضايتي عمومي بشود برنمي تابد.

وي ادامه داد: اخلال گران بدانند دستگاه قضايي با جديت تمام همانگونه که از توليد کننده حمايت مي‌کند از حقوق عامه مردم و مصرف کنندگان نيز حمايت مي‌کند.

مردم تخلفات را به تعزيرات گزارش کنند

رئيسي مديرکل دفتر امور اقتصادي استانداري نيز از مردم خواست با مديريت خريد خود در ايام منتهي به عيد نوروز نسبت به تامين اقلام و کالاهاي مورد نياز خود اقدام کنند و هرگونه تخلف را به تعزيرات استان گزارش دهند.

سلامت گوشت مرغ بازار اولويت دامپزشکي استان است

در انتها صالحي معاون اداره کل  دامپزشکي استان تاکيد کرد: سلامت گوشت مرغ بازار از اولويت هاي اين اداره است و هيچ گونه مشکلي تا کنون در اين خصوص نداشته ايم.

وي تصريح کرد:  روند سلامت در توليد گوشت مرغ از هنگام جوجه ريزي تا کشتارگاه و سپس بازار تحت کنترل کارشناسان و بازرسان اين اداره کل است و مردم با اطمينان کامل نياز خود را از فروشگاه‌هاي معتبر  و داراي مجوز تامين کنند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html