پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250654
قايدي، پر از وسوسه‌هاي رفتن!/ غيبت ادامه‌دار ستاره استقلال دائمي مي‌شود؟
تاریخ انتشار : 1399/12/09 09:44:34
نمایش : 1495
درخواست مهدي قايدي از باشگاه استقلال بيشتر از اينکه به مبلغ قرارداد باشد، به يک بند خاص بازمي‌گردد تا بتواند با استفاده از آن به پيشنهادات خارجي‌اش پاسخ مثبت بدهد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار ورزشي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ مهدي قايدي سوژه روز باشگاه استقلال است. ستاره کليدي و تاثيرگذار آبي ها در دو فصل اخير که در فصل جاري بي ترديد مهمترين مهره محمود فکري بوده اما مهاجم ريزنقش و فانتزيست استقلال حالا آتش بزرگي را در استقلال برافروخته که شعله هاي آن مي تواند تمامي اميدي هاي استقلال در فصل جاري را خاکستر کند.

قايدي پس از آخرين بازي استقلال در نيم فصل اول برابر سپاهان که با شکست 2 بر صفر آبي ها به پايان رسيد تا به امروز از حضور در تمرينات تيمش سرباز زده و بدل به غايب بزرگ اين روزهاي استقلال شده است. 13 روز از ديدار استقلال و سپاهان گذشته اما مهدي قائدي همچنان در تمرينات تيمش شرکت نمي‌کند.

قايدي به قراردادش با استقلال اعتراض دارد اما اين اعتراض را به بدترين شکل ممکن و با غيبت در تمرينات نشان داده. او در طول فصل اخير بارها و بارها در مصاحبه هايش به بحث قراردادش اشاره کرده و خواستار ترميم آن شده اما با وجود پذيرش تلويحي باشگاه کماکان بر غيبت در تمرينات پافشاري مي کند.

ظاهرا در دوره مديريت پيش و حضور احمد سعاتمند به قايدي قول هاي نامتعارفي داده شده و مهاجم جنوبي آبي ها با استناد به همان وعده ها باشگاه را تحت فشار قرار داده تا قراردادش را ترميم کنند. قايدي پيش از شروع فصل از مديران وقت باشگاه وعده افزايش رقم قراردادش را گرفت که در پايان نيم‌فصل و با توجه به عدم تحقق وعده‌ها تصميم گرفت در تمرينات استقلال شرکت نکند.

جالب اينکه پافشاري قايدي بيشتر از اينکه به مبلغ قرارداد باشد، به يک بند خاص بازمي گردد و ظاهرا اين بازيکن جوان با مشورت برخي اطرافيان خود مي‌خواهد بندي را به قراردادش اضافه کند که مديرانش به هيچ عنوان راضي به گنجاندن آن در قرارداد وي نيستند.

اين در حاليست که مهاجم جوان استقلال که به نظر مي‌رسد مشورت‌هاي خوبي به او داده نمي‌شود، نسبت به ساير بازيکنان استقلال در اين فصل دريافتي بيشتري داشته و 67 درصد از مبلغ قراردادش را گرفته است.

مديران استقلال متوجه شده بودند برخي براي اينکه بازيکن جوان و تأثيرگذار استقلال را هوايي کنند، مشورت‌هاي خوبي به او نمي‌دهند و سه بار از وي خواستند که رو در رو با آنها صحبت کند، اما قايدي هر بار مديربرنامه‌هايش را به جلسه با مديران باشگاه فرستاد.

*پافشاري قايدي بر بند فسخ قرارداد

قرارداد مهدي قايدي با استقلال در اين فصل 900 ميليون تومان است که تا امروز 67 درصد آن را از باشگاه دريافت کرده است. در اين بين وعده‌هاي مديران قبلي که محقق نشده باعث شد تا مديران استقلال تصميم بگيرند مبلغ 2 ميليارد و 100 ميليون تومان به قرارداد اين بازيکن اضافه کنند تا مبلغ قرارداد وي به 3 ميليارد برسد. مديران باشگاه استقلال با وجود اينکه قايدي تا سال 1402 با اين باشگاه قرارداد دارد، تصميم گرفتند دو ميليارد و 100 ميليون تومان به قراردادش اضافه کنند تا رضايت مهاجم کليدي تيمشان را جلب کنند.

مسئولان استقلال تصميم دارند از اين رقم 500 ميليون امروز شنبه و 500 ميليون ديگر هم چند روز ديگر به حساب قائدي واريز کنند تا وي با ذهن باز در تمرينات شرکت کند اما قائدي تا امروز به هر 3 درخواست مديران استقلال پاسخ منفي داده و مدير برنامه‌هايش را به جلسه فرستاده است.

با وجود همه اين مباحث، پافشاري قايدي نه در رقم قرارداد بلکه براي بند فسخ قرارداد است. مدير برنامه اين بازيکن به مسئولان استقلال از طرف قايدي اعلام کرده خواستار بند فسخ قرارداد به رقم 500 هزار دلار است. مسئولان باشگاه استقلال که هميشه در قبال بازيکنان و خواسته‌هاي آنها بازنده هستند اين بار با توجه به قرارداد قايدي تا سال 1402  با اين باشگاه به درخواست اين بازيکن پاسخ منفي داده و اعلام کردند به هيچ عنوان زير بار اين درخواست نمي‌روند مگر اينکه وي راضي شود بند فسخ قرارداد را به 3 ميليون يورو افزايش بدهد. آنها به خوبي مي‌دانند قائدي پيشنهاداتي دارد و مي‌خواهد با اين بند 500 هزار دلاري راحت از استقلال جدا شود به همين دليل اعلام کرده‌اند فقط در صورتي که وي 3 ميليون يورو پرداخت کند مي‌تواند اين بند را به قراردادش به عنوان الحاقيه  اضافه کند.

قايدي که اصرار مسئولان استقلال را ديده تا قرار دادن بند يک ميليون يورويي راضي شده اما زير بار 3 ميليون يورو نرفته است.

*پاي پيشنهاد خارجي در ميان است؟

ستاره استقلال در حاليکه اضافه شدن مبلغ قرارداد را پذيرفته بود، با مشاوره اطرافيانش به يکباره بحث بند جدايي براي ترانسفر شدن در قراردادش را پيش کشيد که اين بار مديران استقلال زير بار خواسته او نرفتند، چرا که اعتقاد داشتند استقلال در سال‌هاي اخير از اين مسئله ضرر کرده است.

ظاهرا در اين تغيير رويه ناگهاني پاي يک پيشنهاد جذاب و وسوسه برانگيز در ميان است. گفته مي شود مدير برنامه هاي قايدي پيشنهادي جدي از سوي يکي از تيم هاي قطري براي قايدي دارد و همين پيشنهادات سنگين سبب شده تا قايدي هوايي شده و در سوداي رفتن باشد. او با بهانه قراردادن وعده هاي مدير پيشين و دستاويز قرار دادن قراردادش از حوضر در تمرينات سر باز زده و باشگاه را تحت فشار قرار داده تا بند فسخ قرارداد وي را فعال کنند تا او با خيال راحت و پرداخت مبلغي نه چندان قابل توجه استقلال را ترک کند.

چه آنکه قايدي نيک مي داند باشگاه استقلال تحت هيچ شرايطي با جدايي وي موافق نيست و اجازه جدايي به او را نخواهد داد از همين رو بر گنجاندن بند فسخ قرارداد پافشاري مي کند تا بتواند با استفاده از اين بند در همين زمستان استقلال را ترک کند و چمدانهايش را به سوي قطر ببندد.

وسوسه قطر، بلژيک، پرتغال و بازارگرمي با نام پرسپوليس

از سوي ديگر ظاهرا يک ايجنت پيشنهاد بازي در ليگ بلژيک و پرتغال را به قايدي داده و تاکيد کرده مي‌تواند او را به راحتي به اروپا ترانسفر کند.
 
از همه جالبتر اما پيشنهاد يکي از ايجنت‌ها به قايدي براي پيوستن به پرسپوليس است! اين ايجنت به ستاره استقلال پيشنهاد کرده تا مسير ياغي شدن را طي کند و پيراهن آبي را با قرمز تاخت بزند. پيشنهادي که به نظر نمي‌رسد امکان‌پذير باشد. فراموش نکنيد که قرارداد قايدي با استقلال تا سال ۱۴۰۲ پابرجاست و براي جدايي از استقلال نياز به رضايتنامه دارد که باشگاه استقلال تحت هيچ شرايطي آن را براي پرسپوليس صادر نخواهد کرد.
 
حتي اگر بند فسخ قرارداد قايدي نيز فعال شود، با توجه به رقم سنگين و چند صد هزار دلاري آن هيچ باشگاه داخلي توان پرداختش را ندارد. از سوي ديگر اين را بايد در نظر داشت که قايدي تا به امروز در ليست باشگاه پرسپوليس حضور نداشته و مسئولان اين باشگاه تمامي تمرکز و انرژي خود را معطوف جذب شهريار مغانلو مهاجم لژيونر ايران کرده‌اند.
 
 
بنابراين به نظر مي رسد خبر قرمز شدن قايدي بيشتر يک بازارگرمي از سوي اين بازيکن براي تحت فشار قرار دادن باشگاه استقلال براي پذيرش پيشنهادش باشد.

*پاسخ رد به سرمربي و کاپيتان

با وجود اينکه قايدي با استقلال قرارداد دارد و بايد در تمرينات تيمش شرکت کند اما وي به بهانه ترميم قراردادش قريب به دو هفته است که در تمرينات حاضر نشده و حتي به درخواست مکرر باشگاه پاسخ منفي داده.  ظاهرا در اين بين کاپيتان تيم استقلال هم با وي تماس گرفته اما او اعلام کرده در تمرينات شرکت نمي‌کند. قايدي طي روزهاي اخير به درخواست محمود فکري سرمربي استقلال هم براي حضور در تمرينات نيز پاسخي نداده است.

*احضار به کميته انضباطي

مهدي قايدي مهاجم جوان تيم فوتبال استقلال به دليل عدم حضور در تمرينات آبي‌پوشان به کميته انضباطي اين باشگاه احضار شد. باشگاه استقلال اين بازيکن را به کميته انضباطي فراخوانده است تا پاسخگوي دلايل غيبتش در تمرينات باشد.

با اين وضعيت مشخص است قائدي مسيري را طي مي‌کند که در نهايت بازنده خواهد بود زيرا اين بازيکن نه بند جدايي در قراردادش دارد و نه اينکه بدون رضايت مي‌تواند از اين تيم جدا شود. او تا امروز 67 درصد از قرارداد فعلي اش را هم دريافت کرده و جاي اعتراضي هم ندارد اما با ادامه اين روند و با غيبت‌هاي متعدد احتمالا با جريمه سنگين باشگاه و ورود به حواشي خود ساخته خواهد شد.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html