پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250580
قربانيان کرونا در جهان از 2 ميليون نفر عبور کرد
تاریخ انتشار : 1399/10/27 10:22:40
نمایش : 1281
بر اساس آمار دانشگاه جانز هاپکينز، شمار قربانيان ويروس کرونا در سرتاسر جهان از 2 ميليون نفر عبور کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ بر اساس آمار دانشگاه جانز هاپکينز، شمار قربانيان ويروس کرونا در سرتاسر جهان از 2 ميليون نفر عبور کرد.

 
همچنين بر اساس آمار اين دانشگاه، تعداد مبتلايان به ويروس کرونا در سرتاسر جهان به بيش از 93 ميليون و 363 هزار نفر رسيده است.
 
آمريکا در حال حاضر با بيش از 23 ميليون و 362 هزار نفر در صدر کشورهاي جهان از لحاظ تعداد مبتلايان قرار دارد.
 
همچنين اين کشور با بيش از 389 هزار نفر بيشتر تلفات ويروس کرونا در جهان را دارد.
 
حتي با وجود ارائه واکسن کرونا براي آمريکايي‌ها، افزايش ميزان مبتلايان به کرونا موجب پر شدن بيمارستان‌ها و کلينيک‌ها در برخي از نقاط اين کشور شده است. با اين حال، «آنتوني فائوچي» رئيس مؤسسه ملي آلرژي و بيماري‌هاي عفوني آمريکا توزيع واکسن‌هاي کرونا را اقدامي عجولانه توصيف کرد.
 
وضعيت در برخي مناطق آمريکا به گونه‌اي شده که بيماران کرونايي در بيمارستان‌هاي بزرگتر به داخل راهرو‌ها، تخت‌هاي مراقبت ويژه (آي‌سي‌يو) و حتي بخش اطفال منتقل شوند.
 
تأييد واکسن فايزر از سوي «دونالد ترامپ» رئيس جمهور آمريکا و توزيع آن در اين کشور هم در حالي انجام شد که مقامات بهداشتي هشدار داده بودند بررسي‌هاي لازم بر روي اين واکسن هنوز به اتمام نرسيده‌اند.
 
يکي از نکات قابل توجه آمارهاي روند شيوع ويروس کرونا، مدت زمان افزايش شمار مبتلايان است. بر اساس بررسي‌هاي آماري، ويروس کرونا از زماني که ۱۴ ميليون را در جهان بيمار کرده بود، دربازه‌هاي سه يا چهار روزه، يک ميليون نفر را نيز گرفتار خود کرد؛ اما اين بار در عرض دو روز امروز شمار ابتلاي جهاني از ۹۳ ميليون نفر عبور کند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html