پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250575
مديريت و کارگزار تمرکز استقلال را گرفتند/ استقلال آموزشگاه نيست!
تاریخ انتشار : 1399/10/23 08:46:53
نمایش : 1484
مديرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: استقلال در بازي با پرسپوليس تمرکز نداشت و عامل آن مديريت و کارگزاري است که تصورش بر اين است چون پول مي‌دهد هر کاري مي‌تواند انجام بدهد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد کاظم اوليايي در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تساوي ۲ - ۲ استقلال مقابل پرسپوليس گفت: در روزي که خود پرسپوليسي‌ها هم باور نداشتند و دست‌هاي خود را به نشانه تسليم پيش از بازي بالا برده بودند، کار به جايي رسيد که استقلال از تساوي در دقيقه ۹۳ خوشحال باشد. کاملاً مشخص بود بچه‌هاي تيم استقلال تمرکز نداشتند به خصوص در نيمه دوم.

مديرعامل پيشين آبي‌ها گفت: نداشتن تمرکز واضح بود اما اينکه چرا تيم تمرکز نداشت، به نظر من دليلش سوء مديريت، کم تجربگي در مجموعه مديريت و کارگزاري است که از شرايط سوء استفاده مي‌کند. مگر مي‌شود کارگزار به صرف اينکه پول مي‌دهد از بي تجربگي مديريت استفاده کند و هر کاري دلش مي‌خواهد انجام بدهد.

وي اضافه کرد: براي اين ديدار مهم تمرکز حرف اول را مي‌زند اما مي‌بينيم شب بازي، کارگزار برنامه تبليغاتي درست مي‌کند و کاپيتان تيم که مهم‌ترين بازيکن است را چند ساعت در اين برنامه مشغول مي‌کند. البته کارگزار مقصر نيست، مقصر مديريت بي‌تجربه‌اي است که اين فضا را ايجاد مي‌کند تا کارگزار هر کاري دلش بخواهد انجام دهد.

اوليايي گفت: متاسفانه آنهايي که براي استقلال تصميمات کلان را مي‌گيرند اين تيم را با آموزشگاه فوتبال اشتباه گرفته‌اند. افراد را به استقلال مي‌آورند تا در اين باشگاه بزرگ با ۷۵ سال قدت و دو ستاره آموزش ببينند. اينجا تنها باشگاهي است که افراد بدون تجربه، بدون سابقه و رزومه را با رابطه مي‌آورند تا اينجا آموزش مديريت، معاونت و سرپرستي و… ببينند.

کارشناس فوتبال بيان داشت: اشتباه ديگر را هيات مديره انجام داد که با در نظر گرفتن پاداش و رسانه‌اي کردن آن، باز هم باعث بر هم خوردن تمرکز بيشتر شد. دربي تنها ديداري است که براي ايجاد انگيزش نياز به مسائل مالي ندارد چون حساسيت اين بازي به اندازه‌اي بالا هست که بازيکنان خودشان انگيزه کافي داشته باشند و تنها بايد اين انگيزه‌ها را کاناليزه کرد.

مديرعامل پيشين باشگاه استقلال تاکيد کرد: اگر خلاقيت و فرصت طلبي مهدي قائدي نبود شايد همين يک امتياز را هم نمي‌گرفتيم و اين اصلاً شرايط مناسبي نيست. باختن به اين پرسپوليس به مراتب سخت‌تر از بردن آن بود و مديريت استقلال با بي تجربگي فضا را براي اين کار سخت فراهم کرده بود که خوشبختانه يک نابغه مثل قائدي معادلات اين بازي را بر هم زد.

کد خبر
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html