پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 240474
رژيم ترور را به رسميت نمي‌شناسيم/ عدم رويارويي در برابر حريفان اسرائيلي؛ مدالي در کلکسيون افتخارات ورزشکاران ايراني
تاریخ انتشار : 1399/09/10 17:15:20
نمایش : 1396
جامعه ورزش در مبارزه با رژيم جعلي و غاصب صهيونيستي پرچمدار بوده و ورزشکاران ايران در ميادين مختلف از مبارزه با ورزشکاران اين کشور جعلي خودداري کرده اند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ ترور ناجوانمردانه شهيد دکتر محسن فخري‌زاده، از دانشمندان برجسته هسته اي توسط عوامل رژيم بدنام و جعلي صهيونيستي بار ديگر چهره پليد و خونخوار اين رژيم جعلي را به تصوير کشيد و موجبات تالم و تاثر را فراهم کرد. در همين راستا جامعه ورزش نيز همپاي ساير آحاد جامعه اين حرکت وحشيانه را محکوم کردند.

جامعه ورزش اما در مبارزه با رژيم جعلي و غاصب صهيونيستي در تمام سالهاي بعد از انقلاب پرچمدار بوده و ورزشکاران ايران در ميادين مختلف از مبارزه با ورزشکاران اين کشور جعلي خودداري کرده اند. ورزشکاراني که مدال را با آرمان ها تاخت زده اند و از موفقيت براي هدفي والاتر چشم پوشيده اند.

برخي از مهمترين ورزشکاران ايراني که در برابر رژيم صهيونيستي ايستادگي کرده اند، به بهانه اين اتفاق تلخ از پايبندي خود به اين آرمان ها و دشمني ابدي با رژيم غاصب گفته اند.



محمد رفيقي؛ جوان موتاي کار ايران:

حتي دوست ندارم اسم اين رژيم را ببرم


محمد رفيقي جوان موتاي کار ايران و قهرمان 8 دوره مسابقات کشوري و بازيهاي اوراسيا در بازي هاي جهاني اين رشته که سال گذشته برگزار شد در حالي که بخت نخست قهرماني بود، از مبارزه با حريف رژيم صهيونيستي خودداري کرد.

رفيقي در اين باره مي گويد: دوسال تمرين کرده بودم، هيچ باختي در هيچ مسابقاتي نداشتم. شب قبل اعزام از فدراسيون تماس گرفتند و گفتند جدول ها ريخته شده اولين بازي با اسراييل برخورد کردم و چه تصميم مي خواهم بگيرم همان جا به نماينده فدراسيون اعلام کردم به خاطر فلسطين وارد رينگ نمي شوم. تصميم خودم بود و هيچ کس هم کوچکترين توصيه يا اجباري نسبت به من نداشت. وقتي به کودکان ظلم مي شود حتي دوست ندارم اسم اين رژيم را ببرم چه برسد به اينکه روي رينگ با نماينده رژيم کودک کش مبارزه کنم. زماني که اين تصميم را به خانواده ام اعلام کردم، بسيار خوشحال شدند و به اين موضوع افتخار کردند.

آرين غلامي؛ شطرنج‌باز تيم ملي ايران و قهرمان آسيا و جوانان جهان:

تا آخرين لحظه پاي آن اعتقادات مي‌مانيم


آرين غلامي شطرنج‌باز تيم ملي ايران و قهرمان آسيا و جوانان جهان در رقابت‌هاي قهرماني جوانان جهان در حاليکه در صدر جدول مسابقات قرار داشت، حاضر به رويارويي برابر ورزشکار رژيم صهيونستي نشد و از همين رو از جدول رقابتها کنار گذاشته شد.

غلامي در اين باره گفت: من در مسابقات قهرماني جوانان جهان در هند در حمايت از مردم مظلوم فلسطين حاضر به رويارويي با نماينده رژيم اشغالگر قدس نشدم. در آن لحظه برگزار کننده مسابقه و سرداور مسابقات خيلي ناراحت شدند؛ حتي رئيس فيده تماس گرفت و در مورد اتفاقي که رخ داده توضيح خواست.

غلامي با بيان اينکه شطرنج‌بازان پرچمدار حمايت از مردم مظلوم فلسطين شده اند، گفت: در چند وقت اخير 4 شطرنج‌باز ايراني در حمايت از مردم مظلوم فلسطين حاضر به رويارويي با نماينده رژيم صهيونيستي نشدند. به هر حال ما اعتقاداتي داريم و تا آخرين لحظه پاي آن اعتقادات مي‌مانيم.

فرخنده سليماني؛ داور بين‌المللي تنيس روي‌ميز

رژيم صهيونيستي را به رسميت نمي‌شناسم، حتي اگر محروم شوم


فرخنده سليماني داور بين‌المللي تنيس روي‌ميز که مدرک داوري «بلوبج»، بالاترين مدرک داوري تنيس روي‌ميز جهان را در کارنامه خود دارد، در مسابقات تنيس روي‌ميز قهرماني جهان از قضاوت مسابقه تيم جعلي رژيم صهيونيستي و بلغارستان سرباز زد و اين اقدام شايسته و ارزشمند فرخنده سليماني موجب شد او تا مرز محروميت از مسابقات پيش‌رود.

سليماني در اين باره گفت: امتناع من از قضاوت تيم کشور جعلي رژيم صهيونيستي و  بلغارستان موجب شد تا کميته مسابقات تصميم بگيرند مدرک بلوبج مرا لغو کنند. بنابراين اگر صدبار ديگر هم قضاوت مسابقات نماينده رژيم‌صهيونيستي به من سپرده شود از آن خودداري مي‌کنم، حتي اگر اين اقدام منجر به محروميت دائمي من شود.

الهه قهرماني؛ دارنده نخستين مدال آسيايي بانوان پس از انقلاب:

قرار نگرفتن برابر رژيم‌اشغالگر کمتر از قهرماني نيست


الهه قهرماني دارنده نخستين مدال آسيايي بانوان پس از انقلاب در اسلحه فلوره و کسي که چندين مقام انفرادي ديگر در سطح آسيايي و رده‌سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در کارنامه دارد، از ديگر ورزشکاراني است که در رقابتهاي جهاني از رويارويي با شمشيرباز رژيم صهيونيستي سرباز زد در حاليکنه از او به عنوان يکي از شانس‌هاي قهرماني در اين مسابقات ياد مي‌شد.

قهرماني در اين باره مي گويد: به صراحت مي گويم از تصميم خود براي عدم مبارزه با ورزشکار رژيم صهيونيستي هرگز پشيمان نيستم و اگر بار ديگر در اين موقعيت قرار بگيرم، باز هم همين تصميم خواهم گرفت. احترام به ارزش‌هاي انقلاب‌ و حمايت از مردم مظلوم فلسطين براي ما يک آرمان است و افتخار قرار نگرفتن در برابر نماينده رژيم‌اشغالگر قدس کم‌تر از کسب عنوان قهرماني نيست.

ميراسماعيلي؛ رئيس فدراسيون جودو:

عدم رويارويي با رژيم صهيونيستي در کلکسيون افتخاراتم مي درخشد


آرش ميراسماعيلي رئيس فدراسيون جودو يکي از پرچمداران مبارزه با رژيم صهيونيستي است. قهرمان سابق جهان و آسيا در بزرگترين تورنمنت ورزشي دنيا از مدال باارزش المپيک چشم پوشيد و حاضر نشد با رقيب اين کشور جعلي روبرو شود. ميراسماعيلي در ابتدا با تسليت بابت شهادت دکتر فخري زاده گفت: خبر شهادت مجاهد عرصه جهاد علمي و خودکفايي، دکتر محسن فخري‌زاده رضوان الله عليه، سخت و جانکاه بود و بار ديگر يکي از همراهان صديق و دانشمندان بسيار بزرگ صنعت هسته اي کشور به ياران شهيد خود پيوست. به نوبه خودم شهادت سردار سرافراز فخري‌زاده را تسليت عرض کرده و براي اين شهيد بزرگوار، اجري عظيم در درگاه الهي و همنشيني با اوليا و اوصيا خواستارم.

دارنده دو مدال طلا و دو مدال برنز جهاني درباره عدم رويارويي با ورزشکاران رژيم صهيونيستي تاکيد کرد: اين در کلکسيون افتخارات من هميشه خواهد درخشيد که برابر صهيونيست‏ها به ميدان نرفته‏ ام. من هميشه پرچمدار مبارزه با اسرائيل بودم و اين، احترام به آرمان‏ها و ارزش‏هاي انقلاب کشورم است.

حميدرضا افشاري، تکواندوکار زنجاني:

به عدم رويارويي با ورزشکار رژيم جنايتکار صهيونيستي افتخار مي‌کنم


حميدرضا افشاري در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: بيش از 12 سال در رشته ورزشي تکواندو فعاليت کرده‌ام اما اکنون به دليل مشغله‌هاي زياد به صورت حرفه‌اي، ورزش نمي‌کنم.

وي خاطرنشان کرد: مسابقات بين‌المللي تکواندو سال 2012 که در حد و اندازه‌هاي مسابقات جهاني بود که در کشور اتريش برگزار شد.

افشاري افزود: 160 کشور با بيش از 700 تيم در اين مسابقات شرکت کرده بودند که اکثر آن‌ها در قالب تيم ملي بودند.

اين ورزشکار زنجاني با بيان اينکه من در قالب تيم منتخب ايران در اين مسابقات حضور داشتم، گفت: من در وزن اول بزرگسالان (منفي 54 کيلوگرم) مسابقه مي‌دادم که بازي اول را در مقابل تيم آلمان برنده شدم، بازي دوم دقيقاً خاطرم نيست اما فکر مي‌کنم در مقابل ورزشکار ايتاليا بودم که برنده شدم و در بازي سوم نيز مقابل تيم برزيل مسابقه دادم.

وي با اشاره به قرعه خود در مرحله نيمه‌نهايي در برابر حريف اسرائيلي، اظهار داشت: ورزشکار اسرائيلي از آن طرف جدول، تمام حريف‌هايش را شکست داده و بالا آمده بود.

افشاري تصريح کرد: من بنا به فرمايشات مقام معظم رهبري و در راستاي حمايت از مردم مظلوم فلسطين در مقابل ورزشکار رژيم غاصب اسرائيل حاضر نشده و از مسابقه امتناع کردم.

وي با بيان اينکه عدم حضورم سبب شد آن مسابقه را باخته و نتوانم راهي فينال شوم، بيان کرد: با وجود اينکه مي‌دانستم مرا بازنده اعلام مي‌کنند باز هم در اين مسابقه حضور پيدا نکردم.

افشاري گفت: تمام ورزشکاران ايراني در حمايت از مردم مظلوم فلسطين در برابر ورزشکاران اسرائيلي، حاضر به مسابقه نمي‌شوند.

اين تکواندوکار زنجاني اظهار داشت: آن زمان، جريمه‌هايي از فدراسيون جهاني براي عدم حضور در مسابقه وجود نداشت اما اخيراً شنيده‌ام قوانيني اعمال مي‌کنند البته مطمئن نيستم.

وي در پاسخ به اينکه در صورت تکرار چنين مسابقاتي و قرعه مجدد در برابر حريف اسرائيلي چه واکنشي نشان مي‌دهيد، تاکيد کرد: صد درصد باز هم از حضور در مسابقه، امتناع مي‌کنم.

افشاري خاطرنشان کرد: اسرائيل، رژيمي است که نه خدا، نه دين اسلام و نه هيچ دين ديگري را نمي‌شناسد و جدا از حد و اندازه هر ديني در حق مردم فلسطين، جنايت مي‌کند.

وي با بيان اينکه مردم فلسطين هم جرئي از مردم ما بوده و مسلمان هستند، گفت: آن‌ها مظلوم و ستمديده هستند و متاسفانه مورد حمايت قرار نمي‌گيرند؛ عدم حضور در برابر ورزشکاران اسرائيلي، تنها کاري است که ما توانسته‌ايم در حق آن‌ها انجام دهيم زيرا کمک ديگري از دستمان برنمي‌آيد.

سعيد خسروي نژاد، قهرمان کوراش جهان:

رژيم ترور را به رسميت نمي‌شناسم/ افتخار مي‌کنم در رقابت جهاني مقابل اسرائيل حاضر نشدم


"سعيد خسروي نژاد"، قهرمان کوراش جهان در گفتگو با خبرنگار ايلام بيدار با محکوم کردن ترور بزدلانه شهيد فخري زاده، دانشمند ارزشمند هسته اي کشورمان گفت: رژيم صهيونيستي و هم پيمانان اين رژيم هميشه به دنبال ضربه زدن به ملت ايران بوده و براي اين کار از هيچ تلاشي دريغ نمي کنند.
وي اظهار کرد: در تازه ترين جنايات اين رژيم، متاسفانه ما يکي از دانشمندان برجسته خود را در در حوزه صنعت هسته اي از دست داديم و اين نشان از عجز و ناتواني دشمنان در مقابل ملت ايران است.
 
قهرمان کوراش جهان افزود: اسرائيل با اين اقدام بزدلانه خود نفرت ها را از خود بيشتر کرد و نه فقط ملت ايران بلکه تمام ملت هاي آزاده هم چنين اقداماتي را محکوم کرده اند.
 
خسروي نژاد ادامه داد: بنده افتخار مي کنم که در مسابقات جهاني کوراش و در فينال اين مسابقات از رويارويي با حريف اسرائيلي خود صرف نظر کردم و حالا که اين اقدامات رژيم جنايتکار بيشتر نمود پيدا کرده است به تصميم خودم افتخار مي کنم.
 
وي بيان کرد: پايه هاي اين رژيم غاصب هر روز سست تر و لرزان تر مي شود و براي همين عجولانه و شتاب زده تصميماتي مي گيرند که نه تنها آنها را از اين شرايط نجات نمي دهد بلکه تبعات ناشي از آن برايشان سخت تر و سنگين تر خواهد شد.
قهرمان کوراش جهان گفت: در واقع بعد از دست دادن بزرگاني همچون سردار سليماني و فخري زاده، هستند جواناني که مسير و راه اين عزيزان را ادامه دهند و اين پرچم را به دست صاحب اصلي اش برسانند.

محمد رهبري؛ عضو تيم ‌ملي شمشيربازي کشور:

عدم رويارويي با رژيم صهيونيستي از طلاي المپيک بيشتر اهميت دارد


محمد رهبري عضو تيم‌ملي شمشيربازي کشورمان که چندين مدال قهرماني آسيايي و بين‌المللي از جمله برنز و نقره جام‌جهاني شمشيربازي را در کارنامه خود دارد، پرچمدار مبارزه با رژيم صهيونيستي است و تاکنون چندين بار و در جريان برگزاري مسابقات جهاني مسکو، مجارستان و ايتاليا از رويارويي با نمايندگان رژيم جعلي سرباز زده. عدم مبارزه محمد رهبري با نماينده رژيم‌صهيونيستي در مسابقات جهاني ايتاليا باعث شد تا او شانس حضور در المپيک ۲۰۱۶ برزيل را از دست دهد اما باز هم پاي آرمان ها ايستاد.

رهبري در اين باره گفت: لذت عدم رويارويي با رژيم صهيونيستي کمتر از کسب مدال نيست. طبق فرموده امام خميني(ره)، اسرائيل را به رسميت نمي‌شناسيم و اسلام و مردم فلسطين براي من از مدال طلاي المپيک بيش‌تر اهميت دارند.

امير قاسمي نژاد؛ جودوکار سابق و مربي فعلي تيم ملي:

مثل يک سرباز پاي منويات مي مانيم


امير قاسمي‌نژاد جودوکار سابق و مربي فعلي تيم ملي يکي از نفراتي است که پاي اعتقاداتش ايستاده و حاضر به رويارويي مقابل ورزشکاران رژيم غاصب نشده است. قاسمي نژاد در اين باره گفت:  ما هيچوقت رژيم صهيونيستي را به رسميت نمي‌شناسيم و موجوديت آن‌ها را قبول نداريم. کسي که وارد رشته‌هاي ورزشي مي‌شود و سرباز تيم ملي ايران لقب مي‌گيرد، بايد همانند يک سرباز بايد مطابق با منويات کشور قدم بردارد. سخت است اگر مدال‌ها را پس بزنيم اما هرگز اين رژيم جعلي را نمي‌توان به رسميت شناخت.

وي افزود: در اين بين افرادي هم پيدا مي‌شوند که نمک کشورمان را مي‌خورند و نمک‌دان را مي‌شکنند. امثال سعيد مولايي 20 بار در مسابقات با هزينه فدراسيون جودوي ايران شرکت کردند و هربار مفتضحانه شکست خوردند اما تا به موفقيت رسيدند، به ايران و کشورشان پشت کردند تا روياي هزاران نوجوان و جوان ايراني با حرکت اين فرد نابود شود. به رسميت شناختن چنين کشوري خيانت به ايران است.

بهزاد وحداني، قهرمان جودوي خراسان شمالي:

نخبگان ايران، هراس بر دل دشمنان انداخته‌اند/سرباز وطن از آرمان‌هاي کشور خود تبعيت مي‌کند


بهزاد وحداني، قهرمان جودوي استان خراسان شمالي که در سال هاي 2013 و 2015 در دو مسابقه سهميه انتخابي المپيک در کشورهاي گرجستان و روسيه از رقابت با دو حريف اسرائيلي انصراف داد، در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک درباره اقدام ناجوانمردانه ترور شهيد محسن فخري زاده توسط دشمنان کشور ايران اظهار کرد: بنده در دو مسابقه سهميه انتخابيه المپيک که از رقابت با دو حريف اسرائيلي انصراف دادم همانند سربازي عمل کردم که از آرمان هاي کشور خود حمايت و تبعيت مي کند.

وحداني تصريح کرد: پيام اين انصراف به رسميت نشناختن اسرائيل بود که همواره جنايت ترور نخبگان ايران را رقم زده است.

وي در ادامه با تاکيد بر اين نکته که تمامي مسئولان کشور بايد براي حفظ و حراست از نخبگان کشور که هر کدام يک گوهر ناياب هستند، اهتمام بيشتري را به کار بگيرند تا بار ديگر دشمنان کشور امکان اقدام به انجام چنين جنايت هايي را نداشته باشند، عنوان کرد: با اين وجود، جنايت ترور شهيد فخري زاده توسط دشمنان گوياي آن بود که ايران نخبگاني را پرورش داده است که وجود آنان هراس در وجود دشمنان اين کشور انداخته است.

اين قهرمان جودوي استان خراسان شمالي گفت: هر يک از اين نخبگان ستون هاي پيشرفت کشور ايران هستند.

وازگن آندرياسيان، مديرعامل ارمني باشگاه سوان:

رژيم کودک‌کش صهيونيستي را به رسميت نمي‌شناختيم، که در مقابلش بازي کنيم/ هنوز هم به کار خود افتخار مي کنم


وازگن آندرياسيان در گفت و گو با خبرنگار صاحب نيوز اظهار کرد: باشگاه سوان، يکي از باشگاه هاي قديمي اصفهان است و در گذشته هميشه جزء سه باشگاه برتر استان بوده و در جام حذفي نيز دوبار به فينال مسابقات راه پيدا کرده است.

مديرعامل باشگاه سوان با اشاره به مقام هاي مختلفي که اين تيم قديمي اصفهان در مسابقات مختلف به دست آورده است، تصريح کرد: اين باشگاه بازيکنان زيادي را به فوتبال کشورمان و حتي در سطح ملي معرفي کرده است و در سال هاي 80 تا 90 از اين باشگاه 10 تا 15 بازيکن به تيم ملي رفتند.

وي افزود: المپيک تيم هاي ارامنه هر 4 سال يکبار در کشور ارامنستان برگزار مي شود و از کل دنيا تيم هاي ارامنه در اين مسابقات شرکت مي کنند، چند دوره مجوز حضور را نتوانستيم کسب کنيم و بنا بر مشکلاتي که بود در اين مسابقات شرکت نکرديم، اما با هزينه شخصي، تيم را در سال 90-91 به اين مسابقات برديم.

آندرياسيان با بيان اينکه درست است که ارمني هستم، اما کشور و هويتم ايراني است، گفت: در اين سال با 45 ورزشکار و به نام شاهين شهر در مسابقات المپيک ارامنه شرکت کرديم.

مديرعامل باشگاه سوان با بيان اينکه براي افتتاحيه بازي ها پرچم ايران و عکس مقام معظم رهبري را با خود برده بودم، عنوان کرد: روز بعد از مراسم افتتاحيه، برنامه بازي ها مشخص شد و ما  بايد با تيم ارامنه رژيم صهيونيستي بازي مي کرديم.

آندرياسيان خاطرنشان کرد: به همراه اعضاي تيم جلسه اي گذاشته و تصميم گرفتيم با اين تيم بازي نکنيم چرا که در هيچ مسابقه اي چه انفرادي و چه گروهي تيم هاي کشورمان در مقابل اسرائيل بازي نکرده بودند و ما اين کشور را اصلاً به رسميت نميشناختيم.

مديرعامل باشگاه سوان عنوان کرد: در اين مسابقات تيم سوان خوب بازي کرد اما به دليل اينکه در بازي مقابل رژيم صهيونيستي به ميدان نرفتيم، اوت شديم اما اصلاً ناراحت نبوديم چرا که آنچه را که انجام داديم، باور داشتيم.

اين مربي فوتبال گفت: اگر امروز هم اين اتفاق بيفتد، حاضر نيستم در مقابل تيم رژِيم کودک کش و تروريست به ميدان بروم و هنوز هم به اين کار خود افتخار مي کنيم و اگر به گذشته برگرديم نيز دوباره به ميدان نخواهيم رفت.

وي افزود: امروز هم مي بينيم رژيم صهيونيستي در حال ترور دانشمندان و نخبگان کشور است؛ البته بايد بداند که نمي تواند مانع پيشرفت کشور شود.

آندرياسيان بيان کرد: امروز چهره واقعي اين رژيم غاصب نمايان است و البته نابودي آن نزديک خواهد بود.

به گزارش صاحب نيوز؛ باشگاه سوان در سال 1972 ميلادي و حدود 47 سال پيش تاسيس شده و يکي از باشگاه هاي با قدمت در اصفهان است؛ اين باشگاه يکي از قدرت هاي استان اصفهان در رشته فوتبال به حساب مي آيد و در کنار سپاهان و ذوب آهن مطرح بوده است؛ تعداد قابل توجهي از بازيکنان فوتبال ارامنه که در ليگ درخشيدند، محصول اين باشگاه هستند و حتي برخي از بازيکنان اين تيم سابقه بازي در تيم ملي را نيز دارند.

سوان در دو فينال جام حذفي حاضر بوده است؛ ابن باشگاه هر چند که در حال حاضر پويايي گذشته را ندارد اما همچنان نيز فعال است.

علي‌رضا بهرمن، داور مسابقات جهاني ووشو:

خون شهدا باعث رشد و بالندگي کشور مي‌شود/ شيريني انصرافم از داوري مسابقه جهاني اسرائيل را همچنان در وجودم احساس مي‌کنم


علي‌رضا بهرمن، سرمربي تيم ملي جوانان ووشو کشور در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار هرمز ضمن محکوم کردن حادثه ترور شهيد محسن فخري زاده اظهار کرد: رژيم غاصب صهيونيست اولين بار و قطعا آخرين بارش نيست که دست به ترور و اقدامات ناهنجار مي زند و بنده به عنوان فردي که قلبش براي ايران اسلامي مي تپد اين جنايت آنها را به شدت محکوم مي کنم.

رييس هيئت ووشو هرمزگان تصريح کرد: قطعا وجود امثال فخري زاده ها که جانشان را در راه پيشرفت و بالندگي کشور فدا مي کنند باعث شده که ريشه هاي انقلاب اسلامي در مجامع بين المللي هر روز تنومندتر باشد.
بهرمن تصريح کرد: رژيم غاصب صهيونيست در خيالشان با از بين بردن دانشمندان هسته اي کشور جلوي رشد و توسعه جمهوري اسلامي را مي گيرند؛ اما اين خيالي باطل است زيرا دانشمندان ما با صلابت تر از گذشته راه شهيد فخري زاده ها را ادامه خواهند داد.
وي عنوان کرد: دشمنان اين مرز و بوم از ايران هسته اي و قدرتمند مي ترسند و اين بزدلان و ترسوها دست به ترور دانشمندان ما مي زنند؛ اما با فضل الهي به واسطه خون شهدا کشور ما هر روز قدرتمندتر مي شود.

سرمربي تيم ملي جوانان ووشو کشور با تاکيد بر اينکه بهترين روز ورزش حرفه‌اي‌ام همان روزي بود که به خاطر اعتقادات و دفاع از مردم مظلوم فلسطين توانستم تصميم به‌موقع بگيرم و از داوري ورزشکار رژيم صهيونيستي امتناع کنم، عنوان کرد: در سال ۱۳۹۲ با قاطعيت اعلام کردم همان گونه که کشورم اين رژيم صهيونيست را قبول ندارد من نيز اين رژيم را قبول ندارم و از داوري مسابقه جهاني که رژيم صهيونيست داشت امتناع کردم.

بهرمن افزود: با داوري نکردن مسابقه رژيم صهيونيستي، از ميدان آن دور مسابقه اخراج شدم و به مدت سه سال حق حضور در داوري مسابقات بين المللي را نداشتم؛ اما براي دفاع از مردم مظلوم فلسطين با افتخار آن را با جان و دل پذيرفتم و حلاوت شيريني لحظه انصرافم را همچنان در وجودم احساس مي کنم.

وي خاطرنشان کرد: با اقدامات نابخردانه اين رژيم و ترور دانشمندان بي گناه خوي تروريستي اسرائيلي ها روز به روز در جهان هويداتر مي شود.

مسعود نخعي، رئيس هيئت ورزشي کارگران استان کرمان:

هرگز در برابر تيم رژيم صهيونيستي به ميدان نمي‌‎رويم/ در سنگر ورزش براي نابودي اين رژيم منحوس تلاش مي‌کنيم


مسعود نخعي در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تسليت شهادت شهيد محسن فخري زاده دانشمند برجسته هسته اي ايران اسلامي گفت: ترور مظلومانه اين شهيد گرانقدر را محکوم مي کنيم و خواهان اين مهم هستيم که دولتمردان و نيروهاي امنيتي کشورمان هر چه سريعتر اين ترور ناجوانمردانه را پاسخ دهند.

رئيس هيئت ورزشي کارگران استان کرمان ادامه داد: در سال ۱۳۹۷ براي مسابقات جهاني کارگران در اسپانيا حضور داشتيم و بر اساس قرعه کشي انجام شده با تيم فوتسال مس شهيد باهنر کرمان به عنوان نماينده جمهوري اسلامي ايران در مسابقات کارگري جهاني شرکت کرديم.

سرپرست تيم فوتسال مس شهيد باهنر کرمان افزود: روز اول مسابقات با بلژيک بازي داشتيم که توانستيم اين تيم را قدرتمندانه شکست دهيم و روز بعد تيم مقابل ما رژيم غاصب صهيونيستي بود که به هيچ عنوان حاضر نشديم مقابل اين تيم قرار بگيريم.

نخعي با اشاره به اينکه رژيم غاصب صهيونيستي و استکبار جهاني اقدام به ترور سردار سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني و شهيد فخري زاده کردند، اظهار کرد: اين شهيدان و ديگر فخري زاده ها هر روز موجب پيشرفت ايران اسلامي هستند.

رئيس هيئت ورزشي کارگران استان کرمان در پايان خاطر نشان کرد: آحاد ملت ايران در سنگرهاي خود با رژيم منحوس صهيونيستي مبارزه مي کنند و همگان دست به دست هم خواهيم داد تا اين رژيم را از جهان محو کنيم.

محمدبريمانلو، عضو تيم ملي جودو:

اسرائيل را به رسميت نمي‌شناسم/شادماني مسابقه‌ندادن با حريف اسرائيلي کم از دريافت مدال نيست


محمدبريمانلو، عضو تيم ملي جودو در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: جودوکاران ايران در چند سال اخير از مسابقه دادن در مقابل جودوکاران اسرائيلي منع شده اند و اين حرکت باعث شد تا کشور ايران توسط فدراسيون جهاني جودو تعليق شود.

بريمانلو اضافه کرد: در سال 2017 در مسابقات جهاني آلمان به دليل حضور رقيب اسرائيلي مسابقه را واگذار کردم و بعد از آن پستي را در اينستاگرام منتشر کردم که اگر 100 بار هم اين اتفاق براي من بيفتد مسابقه نمي دهم.

وي ادامه داد: سال گذشته نيزبا توجه به پيش بيني اينکه در اين مسابقات رقيب مقابل من يک ورزشکار اسرائيلي باشد، اعزامم کنسل شد.

بريمانلو با اشاره به اينکه قوانين جمهوري اسلامي ايران قابل احترام است و اين موضوع را به خوبي پذيرفته ايم، خاطر نشان کرد: اسرائيل را به عنوان يک کشور به رسميت نمي شناسيم و قطعا حسي که از اعزام نشدن يا مسابقه ندادن با رقيب اسرائيلي در مسابقات جهاني براي يک ورزشکار ايراني وجود دارد، کمتر از حس شادماني و دريافت مدال قهرماني نيست.

وي خاطرنشان کرد: بعد از مسابقات جهاني از سه کشور دعوت به همکاري شدم اما پاسخ رد دادم زيرا قلبم براي ايران مي تپد و تا روزي که بخواهم در عرصه هاي ورزشي حضور پيدا کنم براي کشورم مسابقه خواهم داد.

تهمينه سلاحورزي، داور بين‌المللي کشتي:

هرگز اسرائيل را به رسميت نمي شناسيم/نپذيرفتن داوري مسابقات حريف صهيونيستي


تهمينه سلاحورزي در گفتگو با خبرنگار سفيرافلاک اظهار داشت: طبق فرموده مقام معظم رهبري هرگز اسرائيل را به رسميت نمي شناسيم و همه ما سربازان رهبر هستيم و وظيفه هر ايراني است که به خون شهدا پايبند باشد.

وي افزود: در سال ۹۶ به عنوان داور در مسابقات جهاني کشتي سنتي در بلاروس حضور داشتم که در يکي از بازي ها متوجه شدم يکي از حريفان، نماينده اسرائيل است، پس از اينکه متوجه شدم  در اين بازي نماينده اسرائيل حضور دارد اعلام کردم که من داوري اين مسابقه را انجام نمي دهم. علت را جويا شدند گفتم رهبرم فرموده که ما اسرائيل را به رسميت نمي شناسيم.

داور بين المللي مسابقات کشتي عنوان کرد: نه تنها در آن دوره از مسابقات، بلکه هر زمان در بازي که نماينده اي از اسرائيل باشد داوري آن را بر عهده نخواهم گرفت و همه موظف هستيم به آرمان هاي شهدا پايبند باشيم.

وي بيان کرد: جوانان زيادي از اين کشور براي ايستادگي در برابر دشمن جان خود را فدا کردند و امروز ما وظيفه داريم به آرمان هاي شهدا پايبند باشيم و اسرائيل را به رسميت نمي شناسيم.

اين داور و ورزشکار لرستاني با اشاره به شهادت شهيد فخري زاده خاطر نشان کرد: آمريکا و اسرائيل تاب ديدن موفقيت ها و پيشرفت هاي ايران را ندارند که اينگونه دست به ترور مي زنند، اسرائيل رژيمي غاصب است که جنايت هاي زيادي انجام داده اما ملت ايران هر روز براي سربلندي ايران، پيشرفت و موفقيت قوي تر و محکم تر در اين مسير حرکت مي کنند.

عباس شيبک، قهرمان کيک بوکسينگ جهان:

عدم رويارويي در برابر حريف اسرائيلي، کلکسيون افتخاراتم را کامل کرد/ همدلي مسلمانان؛ خط پايان رژيم جعلي صهيونيستي


عباس شيبک، قهرمان کيک بوکسينگ جهان که در مسابقات جام ستارگان روسيه از رقابت با حريف اسرائيلي اش انصراف داد، در گفت و گو با عصرهامون بيان کرد: اسرائيل همانند اختاپوس، به فلسطين اکتفا نمي کند و دنبال اين است تا با جنگ افروزي کشورهاي زيادي را به عنوان برده در اختيار داشته باشد.
 
وي ادامه داد: براي قطع بازوهاي اين اختاپوس جهاني و از بين بردن رژيم جعلي صهيونست ها همت، يکپارچگي و همدلي نياز است و اگر اين نهضت جهاني و مهم تا به امروز آنگونه که شايسته است محقق نشده بخاطر اين است که مسلمانان جزيره اي عمل کرده اند.
 
اين قهرمان فراملي اضافه کرد: تازه ترين جنايات اين رژيم، براي ما اين بود که متاسفانه يکي از دانشمندان برجسته  کشور خود را  از دست داديم و اين نشان از عجز و ناتواني دشمنان در مقابل ملت ايران است.
 
به گفته وي، اسرائيل با اين اقدام بزدلانه نفرت ها را از خود بيشتر کرد و نه تنها ملت ايران بلکه تمام ملت هاي آزاده هم، چنين اقدامي را محکوم کردند.
 
شيبک اذعان کرد: افتخار مي کنم که در مسابقات بين المللي ووشو  ستارگان  روسيه در سال 2015  در شهر مسکو در مرحله يک چهارم‌ نهايي از رويارويي با حريف اسرائيلي خود صرف نظر کردم.

هدف؛ به رسميت نشناختن رژيم کودک‌کش
 
وي افزود: شايد باورش براي خيلي ها سخت باشد، اما اينکه من هم توانسته ام يک کار مثبت در راستاي به رسميت نشناختن اين رژيم کودک کش انجام دهم خوشحالم مي کرد.
 
مربي تيم ملي ووشو جوانان ادامه داد: مقام هاي زيادي در سطح آسيا و جهان به دست آورده ام، ولي مي توانم بگويم کلکسيون افتخاراتم با اين مسابقات تکميل شد و هميشه خاطره خوب اين رقابت ها که توانسته ام با کارم دل يک ملت مظلوم را شاد کنم هر چند که آن ها هم مطلع نشوند، به عنوان يک نقطه مثبت در ذهنم براي هميشه باقيست.
 
وي گفت: همه بايد بدانند پايه هاي اين رژيم غاصب هر روز سست تر و لرزان تر مي شود، براي همين عجولانه و شتاب زده تصميماتي مي گيرند که نه تنها آنها را از اين شرايط نجات نمي دهد بلکه تبعات ناشي از آن برايشان سخت تر و سنگين تر خواهد شد.
 
شيبک تصريح کرد: درست است که عزيزاني همچون سردار شهيد سليماني و فخري زاده را از دست داده ايم، اما هستند جواناني که مسير و راه اين عزيزان را ادامه دهند، مصمم تر از گذشته مي شوند تا ريشه اين دولت غاصب و لگه ننگ بشريت را از روي زمين بردارند.

الهه قهرماني، دارنده نخستين مدال آسيايي بانوان:

عدم رويارويي با رژيم غاصب صهيونيستي کمتر از قهرماني نيست


الهه قهرماني در گفت و گو با خبرنگار اروم‌نيوز، اظهار داشت: رده بندي شمشيربازان رژيم غاصب صهيونيستي از من پايين تر است و چنان صاحب مقام خاصي نيستند.

وي افزود: از تصميم خود براي عدم مبارزه با ورزشکار رژيم صهيونيستي هرگز پشيمان نيستم و اگر بار ديگر در اين موقعيت قرار بگيرم، باز هم همين تصميم را خواهم گرفت.

عضو تيم ملي شمشيربازي جمهوري اسلامي ايران، عنوان کرد: احترام به ارزش‌هاي انقلاب‌ و حمايت از مردم مظلوم فلسطين براي ما يک آرمان است و افتخار قرار نگرفتن در برابر نماينده رژيم‌اشغالگر قدس کم‌تر از کسب عنوان قهرماني نيست.

وي در خصوص شهادت دانشمند هسته‌اي کشورمان، گفت: اين خبر بسيار ناراحت کننده و شوک آور بود؛ ترور يک واژه منفور است.

«الهه قهرماني» دارنده نخستين مدال آسيايي بانوان، پس از انقلاب در اسلحه فلوره و کسي که چندين مقام انفرادي ديگر در سطح آسيايي و رده‌سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در کارنامه دارد، از ديگر ورزشکاراني است که در رقابت‌هاي جهاني از رويارويي با شمشيرباز رژيم صهيونيستي سرباز زد در حالي که از او به عنوان يکي از شانس‌هاي قهرماني در اين مسابقات ياد مي‌شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html