پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 240465
وضعيت قرمز کرونا در شهرستان فارسان/ تعطيلي آرامستان هاي اين شهرستان
تاریخ انتشار : 1399/09/06 12:29:21
نمایش : 1245
با توجه به اوج گرفتن بيماري کرونا در کشور، طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان فارسان، آرامستان هاي شهرستان فارسان در تمامي روزهاي هفته جهت زيارت اهل قبور و برگزاري مراسم‌ها تعطيل است.
مرداس طاهري در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: با توجه به اينکه شهرستان فارسان در وضعيت قرمز قرار دارد مقرر شد گروه‌هاي شغلي 2 و 3 و 4 از تاريخ 1 آذر به مدت دو هفته تعطيل شوند گروه شغلي 1 که جهت نياز ضروري مردم مي‌باشد با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي به فعاليت خود بپردازند.

وي در ادامه افزود: در خصوص تردد همشهريان عزيز نيروي انتظامي ورودي‌هاي شهرستان کنترل را بر عهده دارد و از ساعت 9 شب تا ساعت 4 صبح تردد در سطح شهرستان ممنوع خواهد بود و کارکنان دولت نيز به صورت يک‌سوم در محل کار حضور خواهند يافت.

وي خاطرنشان کرد: آرامستانهاي شهرستان فارسان تعطيل مي‌باشند و از مردم شريف تقاضا داريم که به‌جز در موارد ضروري خاک‌سپاري به تعداد 10 الي 15 نفر بيشتر در آرامستان حضور پيدا نکنند و در بحث تشديد نظارت بر پروتکل‌هاي بهداشتي و رعايت تعطيلي‌ها و محدوديت‌ها در سطح شهرستان اعمال‌شده است.

وي اظهار داشت: از همه عزيزان که به خاطر سلامتي خود و خانواده خو پروتکل‌هاي بهداشتي را رعايت و در تجمعات شرکت نمي‌کنند سپاس گذاريم و از تمام کسانيکه فکر مي‌کنند کرونا نمي‌تواند کاري بکند خواهشمنديم به خود بيايند و پروتکل‌ها را رعايت کنند.

وي در پايان ضمن اشاره به اينکه علي‌رغم رعايت کامل پروتکل‌هاي بهداشتي آرامستان يکي از محل‌هاي پرخطر مي‌باشد گفت: شرايط روحي خانواده‌هاي داغدار کاملاً قابل‌درک است ليکن انتظار مي‌رود شهروندان فهيم شهرستان فارسان همانند گذشته نسبت به محدوديت‌هاي اعلام‌شده، متعهدانه و مسئولانه عمل نموده و در راستاي مديريت موضوع به خدمت گذارانشان ياري رسانند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html