پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 240459
طرح شهيد سليماني مي‌تواند مبارزه با کرونا را هدفمند کند/ بسيجيان در تلاش هستند تا باري از دوش کادر درمان برداشته شود
تاریخ انتشار : 1399/09/05 10:22:45
نمایش : 1193
با کليد خوردن طرح شهيد سليماني در شهرستان فارسان مي‌توان شاهد همکاري سازمان‌يافته و هدفمند سپاه و بسيج با جبهه درمان و سلامت کشور در راستاي نابودي ويروس کرونا بود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، جلسه هماهنگي اجراي طرح شهيد سليماني باهدف مهار کوويد ۱۹ با حضور سرپرست محترم شبکه بهداشت فارسان، مسئولان شبکه بهداشت، فرمانده پايگاه بسيج راستاب و جمعي از بسيجيان برگزار شد.
 
 طرح شهيد سليماني طرحي است که در آن از نيروهاي بسيجي در جهت مهار ويروس منحوس کرونا استفاده‌شده و تلاش مي‌شود تا بسيجيان به کمک جبهه درمان کشور رفته و در کنار آنان در خط مقدم مقابله با ويروس منحوس کرونا قرار بگيرند.

حميد يزداني فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان در اين خصوص گفت: بسيجيان از همان ابتدا در تلاش بودند تا به هر شکل ممکن باري از دوش کادر درمان و پزشکي کشور برداشته و با عناوين مختلف نظير توليد و توزيع رايگان ماسک، کمک به ضدعفوني و گندزدايي مناطق پرتردد و يا توزيع مواد ضدعفوني‌کننده بين مردم به‌صورت رايگان و... گامي در جهت کمک به مبارزه با ويروس کرونا و کمک به جبهه بهداشت و درمان بردارد.

وي گفت: متأسفانه عده‌اي اين مطلب را درک نمي‌کنند که سپاه و بسيج فراجناحي هستند و فقط و فقط هدفشان کمک و خدمت به مردم است و در هر حالي با هر دولتي که سر کار باشد خالصانه در راه خدمت به مردم کمک‌حال دولت و مسئولان هستند اما عده‌اي با تهمت ناروا به اين ستون‌هاي استوار انقلاب در جهت تخريب بر مي‌آيند.
 
وي در پايان گفت: خوشبختانه با استارت طرح شهيد سليماني در فارسان مي‌توانيم شاهد باشيم که بسيجيان به‌صورت هدفمند با نهادهاي بهداشتي و کادر درمان در جهت مقابله با ويروس کرونا کمک کنند و بدون شک اين‌گونه همکاري کردن در راستاي تأمين سلامت و از بين بردن اين ويروس منحوس اثربخش‌تر و اثرگذار تر خواهد بود.
 
 که در اين جلسه قرار شد پايگاه‌هاي بسيج همکاري لازم را در برابر مقابله با ويروس کرونا با مرکز بهداشت داشته باشد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html