پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 240442
نگاهي به بازي‌هاي هفته دوم ليگ بيستم از رفتن پرسپوليس به آبادان تا تکرار ديدار جنجالي ليگ نوزدهم
تاریخ انتشار : 1399/08/28 07:05:40
نمایش : 1333
هفته دوم ليگ برتر فوتبال کشورمان روز پنج‌شنبه ۲۹ آبان با برگزاري ۳ ديدار آغاز مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، هفته دوم بيستمين دوره‌  ليگ برتر فوتبال بعد از تعطيلي ۲ هفته‌اي به علت اردو و بازي دوستانه تيم ملي فوتبال از پنج‌شنبه ۲۹ آبان ماه آغاز خواهد شد و در روز‌هاي جمعه ۳۰ آبان و شنبه يک آذر ماه ادامه خواهد داشت.

نساجي مازندران- تراکتور تبريز/ ۲۹ آبان ساعت ۱۶:۱۰

تيم فوتبال نساجي مازندران در دومين ديدار خود در شرايطي ميزبان تيم تراکتور  خواهد بود که حدود ۸۰ درصد بازيکنانش تغيير کرده اند و با ترکيب جديد وارد مسابقات ليگ شده اند. اين تيم مازندراني پيش از آغاز ليگ سرمربي خود، محمود فکري که نتايج خوبي با اين تيم در فصل قبل رقابت‌ها گرفته بود را از دست داد و اين مربي به تيم استقلال پيوست. نساجي در هفته اول رقابت‌ها موفق شد تيم آلومينيوم اراک را با نتيجه ۳ بر صفر شکست دهد و در پايان هفته اول در صدر جدول ليگ قرار گيرد. هدايت اين تيم بر عهده وحيد فاضلي است که اولين حضور خود را به عنوان سرمربي روي نيمکت يک تيم ليگ برتري تجربه مي‌کند.

هفته دوم ليگ بيستم

 

تيم تراکتور نيز با تغييرات زيادي وارد مسابقات ليگ شده است. اين تيم ۱۲ بازيکن جديد جذب کرده است و ۶ بازيکن از جمع سرخ‌پوشان تبريزي جدا شده‌اند. عليرضا منصوريان مربي جنجالي فوتبال کشورمان در اين فصل از رقابت‌ها هدايت قرمز‌هاي تبريزي را بر عهده دارد و هواداران پرشور و متعصب اين تيم انتظارات بالايي از او دارند. تبريزي‌ها در بازي اول خود در ليگ بيستم ميزبان تيم نفت مسجد سليمان بودند که در نهايت اين ديدار با تساوي بدون گل به اتمام رسيد.

از نکات قابل توجه اين ديدار حضور محمد عباس‌زاده بازيکن فصل قبل نساجي مقابل تيم سابقش خواهد بود. تراکتوري‌ها در شرايطي بايد دومين ديدار خود را در ليگ برگزار کنند که اين باشگاه در سمت مديرعاملي همچنان بي ثبات است و عليپور مديرعامل اسبق اين باشگاه اين هفته از سمت خود استعفا داد.

اين ديدار در شرايطي بايد در ورزشگاه شهيد وطني شهر قائمشهر برگزار شود که همچنان تيم نساجي از داشتن يک ورزشگاه با چمن طبيعي محروم است و اين ديدار در چمن مصنوعي برگزار خواهد شد، اتفاقي که مي‌تواند باعث ايجاد مصدوميت در بين بازيکنان شود.

سپاهان اصفهان- آلومينيوم اراک/ ۲۹ آبان ساعت ۱۶:۲۰

تيم فوتبال سپاهان  اين فصل از رقابت‌ها را با مربي جوان خود محرم نويدکيا که جزو بازيکنان اسطوره‌اي اين باشگاه محسوب مي‌شود آغاز کرده است. هوادران اصفهاني به حضور نويدکيا روي نيمکت بسيار خوشبين هستند و با اينکه در ديدار هفته اول شکست سختي را مقابل گل‌گهر سيرجان با هدايت مربي اسبق خود امير قلعه نوعي تجربه کرده اند، از نويدکيا حمايت کرده اند و از مسئولان باشگاه درخواست کرده‌اند نسبت به عملکرد اين مربي صبور باشند. اين تيم در نقل و انتقالات بازيکناني، چون محسن مسلمان، ولاديمير کومان و سعيد آقايي را از دست داده و در طرف مقابل بازيکناني، چون محمدرضا خلعتبري، دانيال اسماعيلي‌فر و روح‌الله باقري را جذب کرده است. عليرضا مرزبان نيز به تازگي به جمع کادر فني سپاهان اضافه شده است تا بتواند تجربه مربيگري خود در ليگ برتر را در اختيار نويدکيا قرار دهد.

نکونام به استقلال رسيد پرسپوليس به آبادان/ دربي کرماني ها با حضور ژنرال/ ماشين وذوب آهن؛تکرار ديدار جنجالي ليگ نوزدهم

تيم فوتبال آلومينيوم اراک که جزو تيم‌هاي تازه وارد به ليگ برتر محسوب مي‌شود بعد از برگزاري اولين ديدار خود در ليگ بيستم و شکست سنگين مقابل نساجي در اراک دچار حواشي عجيبي شد. رسول خطيبي بعد از شکست مقابل نساجي از شرايط نابسامان باشگاه آلومينويم در بحث مديريت و ثبت قرارداد‌ها گله کرد و حتي شنيده مي‌شد او اولين سرمربي مستعفي ليگ بيستم خواهد بود. عباسي سرپرست و مدير اجرايي باشگاه آلومينيوم بعد از اين اتفاقات بيان کرد که اختلافات به وجود آمده يک سوتفاهم بوده و از رسول خطيبي به عنوان سرمربي تيمش حمايت مي‌کند. او بعد از اين اتفاقات با چند بازيکن جديد و شناخته شده از جمله محسن ربيع‌خواه، جابر انصاري، مرتضي آقاخان و سجاد ايرانپوريان قرارداد امضا کرد تا رضايت هواداران فوتبال اراک را نسبت به عملکرد خود جلب کند. خطيبي بعد از چند روز که در تمرينات تيم حضور نداشت به تيم بازگشته است و شرايط نسبت به چند روز گذشته اميدوار کننده‌تر به نظر مي‌رسد. حامد پاکدل به دليل ابتلا به ويروس کرونا و شاهين توکلي به دليل اخراج در بازي قبلي قادر به همراهي آلومينيوم سازان نخواهند بود.

نفت مسجد سليمان- سايپا تهران/ ۲۹ آبان ۱۶:۳۵

نفت مسجد سليمان که فصل قبل رقابت‌ها موفق شد خودش را در نيمه‌ بالاي جدول نگه دارد اين فصل از رقابت‌ها نيز در تلاش است جايگاه خود را بعد از ۲ فصل حضور در ليگ برتر حفظ کند. اين تيم جنوبي که از شهر اولين‌ها مي‌آيد در هفته اول مسابقات موفق شد نتيجه خوبي کسب کند و تيم مدعي تراکتور را در ورزشگاه يادگار امام با نتيجه تساوي بدون گل متوقف کرد. بعد از اين ديدار کارشناسان فوتبال عملکرد دروازه بان جوان اين تيم (احمد گوهري) را مورد تحسين قرار دادند و اين بازيکن اميدواري‌هاي زيادي را براي فوتبالدوستان مسجد سليماني ايجاد کرده است. هدايت تيم جوان مسجد سليمان در اين فصل از رقابت‌ها بر عهده مجتبي حسيني است.

تيم فوتبال سايپا  با توجه به سياست‌هاي جديدي که در نظر گرفته است از سرمايه گذاري کلان فاصله گرفته و به جوانگرايي رو آورده است. سايپا جزو معدود تيم‌هايي است که مربي فصل پيش خود را در اين فصل نگه داشته و هدايت اين تيم در ليگ بيستم بر عهده ابراهيم صادقي خواهد بود. از بازيکن به نامي که در اين فصل از رقابت‌ها به اين تيم پيوسته اند مي‌توان به محسن مسلمان و حسين ماهيني اشاره کرد. نارنجي پوشان در ديدار اول خود در ليگ بيستم موفق شدند قهرمان ۴ فصل اخير ليگ برتر، تيم پرسپوليس تهران را با تساوي بدون گل متوقف و تک امتياز با ارزشي را کسب کنند. محمدحسين اکبر منادي دروازه بان تيم سايپا در مقابل تيم پرسپوليس عملکرد بسيار خوبي داشت و در چند صحنه با واکنش‌هاي خوبش مانع گلزني سرخ‌پوشان شد. اين تيم با سابقه فوتبال کشورمان که فصل قبل در يک قدمي سقوط به دسته اول رقابت‌ها ليگ بود امسال به دنبال کسب نتايج بهتري است تا حداقل در ميانه جدول ليگ حضور داشته باشند.

مس رفسنجان- گل‌گهر سيرجان/ ۳۰ آبان ۱۶:۱۰

مس رفسنجان که يکي از تيم‌هاي تازه ليگ برتري شده است با تغييرات بسيار زيادي پا به اين مسابقات گذاشته و براي اين فصل از رقابت‌ها ۱۷ بازيکن جديد جذب کرده است. محمد ربيعي هدايت مس رفسنجان را بر عهده دارد و در ديدار اول خود در ليگ برتر مقابل استقلال تهران با نتيجه ۲ بر صفر شکست خورد. مسي‌ها در دومين بازي خود بايد در دربي کرمان به مصاف تيم گل‌گهر سيرجان بروند.

نکونام به استقلال رسيد پرسپوليس به آبادان/ دربي کرماني ها با حضور ژنرال/ ماشين وذوب آهن؛تکرار ديدار جنجالي ليگ نوزدهم

گل‌گهر  جزو تيم‌هايي است که در اين فصل از رقابت‌ها هزينه قابل توجهي کرده است و با توجه به اينکه نام امير قلعه نويي روي نيمکت اين تيم ديده مي‌شود نگاه‌هاي متفاوتي توجه‌ها را به خود جلب کرده است. بعد از پيروزي مقتدرانه اين تيم مقابل تيم سپاهان اصفهان خيلي‌ها از اين تيم به عنوان يکي از مدعيان کسب سهيمه اين فصل از رقابت‌ها نام برده اند. بازيکناني، چون آرمين سهرابيان، عليرضا حقيقي و سعيد صادقي به جمع اين تيم اضافه شده اند.

ماشين سازي تبريز- ذوب آهن اصفهان/ ۳۰ آبان ساعت ۱۶:۳۵

تيم ماشين سازي در ديدار اول خود مقابل تيم شهرخودرو با نتيجه ۳ بر صفر شکست خورد تا شروع نه چندان اميدوار کننده‌اي دراين فصل از رقابت‌‎ها داشته باشد. وحيد بياتلو سرمربي جوان اين تيم بعد از اين شکست مصاحبه‌ بسيار تندي عليه زهره هراتيان رئيس ايفمارک انجام داد که نامش را بعد از اين ديدار سر زبان‌ها انداخت. ماشين در فصل قبل رقابت‌ها عملکرد چندان خوبي نداشت و يکي از گزينه‌هاي سقوط بود و در اين فصل نيز چندان براي اين تيم هزينه نشده است و کارشناسان اين تيم را يکي از گزينه‌هاي سقوط مي‌دانند.

تيم ذوب آهن اصفهان از سال‌هاي خوب خود در فوتبال ايران و آسيا فاصله گرفته است و در چند فصل اخير در ميانه جدول حضور داشته و براي سقوط نکردن تلاش مي‌کند. اين تيم در ديدار اول خود در يک بازي بسيار جذاب مقابل تيم مدعي فولاد خوزستان به تساوي ۲ بر ۲ رسيد تا شروع قابل قبولي در اين فصل از رقابت‌ها داشته باشد. هدايت تيم ذوب آهن بر عهده ملي پوش اسبق کشورمان رحمان رضايي است که به تازگي وارد عرصه مربيگري شده و به نظر مي‌رسد انرژي خوبي به اين تيم تزريق کرده است تا در اين فصل از رقابت‌ها خودشان را در بالاي جدول ببينند.

فولاد خوزستان- استقلال تهران/ ۳۰ آبان ساعت ۱۶:۴۰

بدون شک حساس‌ترين ديدار هفته دوم ليگ بيستم ديدار تيم‌هاي مدعي فولاد و استقلال خواهد بود. فولادي‌ها که جواد نکونام را از فصل قبل روي نيمکت تيم خود نگه داشته اند شرايط خوبي را پشت سر مي‌گذارند و ثبات موجود در اين باشگاه نويد از روز‌هاي خوب براي خوزستاني‌ها دارد. اين تيم اکثر بازيکنان فصل قبل خود را نگه داشته است و بازيکنان مد نظر نکونام نيز جذب شده اند. فولادي‌ها در يک بازي جذاب در هفته اول ليگ مقابل ذوب‌آهن به تساوي ۲ بر ۲ رسيدند.

نکونام به استقلال رسيد پرسپوليس به آبادان/ دربي کرماني ها با حضور ژنرال/ ماشين وذوب آهن؛تکرار ديدار جنجالي ليگ نوزدهم

استقلالي‌ها بعد از چند سال تحت تاثير عملکرد خوب باشگاه پرسپوليس قرار داشتند و قهرماني‌هاي سرخ‌پوشان باعث شده هوادران آبي نسبت به عملکرد تيم با اينکه فصل قبل نايب قهرمان شدند رضايت نداشتند، در اين فصل از رقابت‌ها اميدوار کننده ظاهر شده اند. باشگاه استقلال بعد از پشت سر گذاشتن حواشي مديريتي، محمود فکري را به عنوان سرمربي خود انتخاب کرد و او نيز با يک کادر تمام استقلالي در حال آماده سازي تيم است. استقلالي‌ها در بازي اول خود با نمايشي خوب موفق شدند تيم مس رفسنجان را در ورزشگاه آزادي شکست دهند.

پيکان تهران- شهرخودرو مشهد/ يک آذر ساعت ۱۶:۲۰

هدايت تيم پيکان تهران در اين فصل از رقابت‌ها بر عهده مهدي تارتار است که تجربه خوبي در ليگ برتر فوتبال کشورمان دارد. تيم پيکان که فصل قبل در يک قدمي سقوط قرار داشت در اين فصل رقابت‌ها به دنبال نتايج بهتري خواهد بود. از بازيکنان جديد و به نامي که امسال به اين تيم اضافه شده اند مي‌توان به نام‌هايي، چون محمد نوري، فرزاد حاتمي و مهدي شريفي اشاره کرد.

نکونام به استقلال رسيد پرسپوليس به آبادان/ دربي کرماني ها با حضور ژنرال/ ماشين وذوب آهن؛تکرار ديدار جنجالي ليگ نوزدهم

از مهمترين اتفاقات تيم شهرخودرو در اين فصل از رقابت‌ها حضور مهدي رحمتي به عنوان سرمربي در اين تيم است. رحمتي که در انتهاي فصل قبل به شکل عجيبي هدايت اين تيم را بر عهده گرفت بعد از نتايج ضعيفي که در ليگ قهرمانان آسيا کسب کرد آغاز بسيار قدرتمندي در اين فصل از رقابت‌هاي ليگ داشته است. شهر خودرو چند بازيکن کليدي خود را در اين فصل از دست داده است و چندان بازيکنان به نامي را جذب نکرده است.

پرسپوليس تهران- صنعت نفت آبادان/ يک آذر ۱۶:۲۰

تيم فوتبال پرسپوليس  بعد از پوکر قهرماني در ليگ برتر و صعود به فينال ليگ قهرمانان آسيا در بازي اول ليگ بيستم مقابل سايپا به تساوي بدون گل رضايت داد. سرخ‌پوشان در اين فصل از رقابت‌ها بازيکنان کليدي مانند علي عليپور، مهدي ترابي و شجاع خليل‌زاده را از دست داده اند و در طرف مقابل بازيکنان خوبي، چون ميلاد سرلک، احسان پهلوان و سعيد آقايي را جذب کرده اند. هدايت اين تيم بر عهده يحيي گل محمدي است. بدون شک سرخ‌پوشان يکي از مدعيان اصلي اين فصل از رقابت‌هاي ليگ برتر خواهند بود.

نکونام به استقلال رسيد پرسپوليس به آبادان/ دربي کرماني ها با حضور ژنرال/ ماشين وذوب آهن؛تکرار ديدار جنجالي ليگ نوزدهم

تيم صنعت نفت آبادان اين روز‌ها درگير يک بحران است و با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتي اين تيم و ثبت نشدن قرارداد بازيکنان جديدش، اين تيم اجازه استفاده از بازيکنان جديد خود را ندارد. ديدار هفته اول اين تيم به علت همين موضوع به تعويق افتاد. هدايت اين تيم بر عهده سيروس پورموسوي است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html