پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230436
توضيحات فدراسيون فوتبال درباره گراندز راي ويلموتس
تاریخ انتشار : 1399/08/24 08:49:20
نمایش : 1341
روابط عمومي فدراسيون فوتبال درباره پيگيري مراحل مربوط به وصول گراندز راي سرمربي سابق تيم ملي توضيحاتي ارائه کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، روابط عمومي فدراسيون فوتبال درباره پيگيري مراحل مربوط به وصول گراندز راي سرمربي سابق تيم ملي توضيحاتي ارائه کرد.

متن اين اطلاعيه به شرح ذيل است:

    دليل راي فيفا به نفع ويلموتس+ عکس
    آيا فدراسيون فوتبال ايران توسط ويلموتس تعليق مي‌شود؟
    اخراج وکيل سوئيسي فدراسيون فوتبال
    تيکه سنگين علي کريمي به جريمه سنگين فدراسيون فوتبال!
    رأي فيفا ناعادلانه است/ به CAS شکايت مي‌کنيم

۱- به اطلاع ميرساند پس از ابلاغ خلاصه راي مربوط به پرونده مارک ويلموتس ، شرح کامل راي نيز که از سوي کميته وضعيت فيفا صادر شده، به فدراسيون فوتبال ابلاغ گرديده و از تاريخ ۱۳ آبان، اين تصميم ظرف مدت ۲۱ روز قابل تجديد نظرخواهي در ديوان داوري براي ورزش خواهدبود.


۲- از زمان ابلاغ خلاصه راي و شرح کامل آن، فدراسيون فوتبال اقدام به بررسي و انجام مقدمات لازم براي طرح دعوا در ديوان داوري براي ورزش (cas) نموده و در اين خصوص از تمام ظرفيت هاي موجود در کشور از جمله معاونت حقوقي رياست جمهوري، وزارت ورزش و جوانان و نيز وکلاي حقوق ورزشي ايراني و دفاتر حقوق ورزشي خارجي استفاده مي نمايد.

۳- در اين راستا فدراسيون فوتبال، ظرف مدت مقرر قانوني، تجديدنظر خواهي خود را در ديوان بين المللي داوري براي ورزش، ثبت و با عنايت به موارد قيد شده در شرح دادنامه، با استفاده از مستندات موجود و لوايحي که در دست تهيه است، با حداکثر توان در طول فرآيند رسيدگي، با کمک مشاوران و حقوق دانان حاذق داخلي و خارجي، تمام تلاش خود را در جهت نقض دادنامه صادر شده، معمول خواهد کرد.

۴- با عنايت به عدم قطعيت راي در برهه کنوني و نظر به جلوگيري از ورود خدشه به فرآيند دفاع در پرونده در مرحله تجديدنظرخواهي در CAS و از آنجا که بيان و ارائه مطالب مربوط به پرونده، مي‌تواند در فرايند رسيدگي قابل استناد قرار بگيرد، از رسانه هاي معتبر داخلي انتظار مي‌رود جهت حفظ منافع ملي، از گمانه زني هاي غير قطعي، انتشار اسناد، مدارک و مطالب مربوط به پرونده، تا قبل از اتمام فرآيند دادرسي در ديوان بين المللي داوري براي ورزش، خودداري نمايند. بديهي است که اطلاع رساني دقيق و تحليل موارد ماهيتي و حقوقي، بعد از اتمام فرآيند دفاع و رسيدگي، توسط فدراسيون به طور کامل انجام خواهد شد و رسانه هاي محترم نيز مي‌توانند به بررسي دقيق و کامل موضوع اقدام نمايند.

بر خلاف انتظارات، قاضي پرونده به عبارت معروف certain fee در قرارداد استناد نکرده است و آن را به دليل ابهام و دقيق نبودن، مورد توجه قرار نداده و از اين باب، محکوميتي متوجه فوتبال ايران قرار نگرفته است. چيزي که فدراسيون ايران را در نهايت به پرداخت غرامتي بيش از 6 ميليون يورو محکوم کرده است، قدرت تيم وکلاي ويلموتس و شناخت بالاي آنان از قوانين سوييس است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html