پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230411
پيگيري مسئولين دانشگاه آزاد براي راه‌اندازي رشته‌هاي کارشناسي ارشد و دکترا/ شهرهاي فارسان با مشکل کم‌آبي دست‌به‌گريبان هستند
تاریخ انتشار : 1399/08/05 09:59:16
نمایش : 1014
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد فارسان گفت: با توجه به آمايش سرزميني تلاش‌هاي صورت گرفته پيگيري راه‌اندازي رشته‌هاي کارشناسي ارشد و دکترا در اين دانشگاه‌ها هستيم.
قدرت الله حمزه شلمزاري در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: در ادامه سفري که در به شهرستان فارسان داشتيم پيگير مشکلات مراکز آموزشي و دانشگاهي شهرستان شديم که به همراه تعدادي از مسئولين شهرستان و استان در دانشگاه آزاد و علمي کاربردي حضور پيدا کرديم جهت پيگيري مشکلات وکاستي هاي اين مراکز
 
وي در ادامه افزود: مشکلات هر دو دانشگاه بررسي شد و مصوبات خوبي داشتيم و مقرر شد که بخشي از مشکلات در خود استان پيگيري و حل شوند و برخي ديگر از طريق مجمع نمايندگان وروئساي دانشگاه‌ها از تهران پيگيري شوند.
 
وي خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه شعار ما اين است که 11 درصد آب کشور در اين استان است ولي متأسفانه مشکل کم‌آبي بيداد مي‌کند. تاکنون فکر مي‌کرديم تنها روستاها اين مشکل را دارن اکنون مي‌بينيم شهرها هم با اين مشکل دست‌به‌گريبان هستند.
 
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد فارسان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: يکي از مباحث مهم و قابل‌پيگيري ما جهت دانشگاه آزاد بحث گسترش رشته‌هاست که با توجه به آمايش سرزميني و تلاش‌هاي صورت گرفته که رشته‌هاي کارشناسي ارشد و در ادامه دکتري تخصصي براي دانشگاه آزاد آورده شود.
 
در ادامه افزود: ديگر بحث مورد پيگيري در خصوص حصار دانشگاه آزاد مي‌باشد که جلساتي که با مسئولين شهرستان و پيگيري از طريق سازمان مرکزي داشتيم اميدواريم اين امر به‌زودي محقق گرد.
 
وي خاطرنشان کرد: بحث حصار دانشگاه مي‌تواند يک بحث کارآفريني و کمک به اشتغال باشد و بحث ديگر در خصوص بيمه تأمين اجتماعي و آب شرب دانشگاه است که اميدواريم اين امر مهم هم به‌زودي محقق و شاهد پيشرفت و رشد چشمگير اين مرکز و تبديل اين واحد از کوچک به متوسط و در آينده نه‌چندان دور بزرگ‌تر هم شود.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html