پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230404
شناسايي ۵۰۳۹ بيمار جديد کوويد۱۹در کشور/ جان‌باختن ۳۲۲ بيمار در شبانه روز گذشته
تاریخ انتشار : 1399/07/30 08:22:34
نمایش : 1529
سخنگوي وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲۲ بيمار کوويد۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان اين بيماري به ۳۱ هزار و ۳۴ نفر رسيد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛سيماسادات لاري سخنگوي وزارت بهداشت اظهار کرد: از ديروز تا امروز ۲۹ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معيارهاي قطعي تشخيصي، ۵ هزار و ۳۹ بيمار جديد مبتلا به کوويد۱۹ در کشور شناسايي شد که دو هزار و ۲۵۴ نفر از آنها بستري شدند.

وي با بيان اينکه مجموع بيماران کوويد۱۹ در کشور به ۵۳۹ هزار و ۶۷۰ نفر رسيد، گفت: تا کنون چهار ميليون و ۵۷۰ هزار و ۲۴۳ آزمايش تشخيص کوويد۱۹ در کشور انجام شده است.

لاري با بيان اينکه ۴۸۱۰ نفر از بيماران مبتلا به کوويد۱۹ در وضعيت شديد اين بيماري تحت مراقبت قرار دارند، افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲۲ بيمار کوويد۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان اين بيماري به ۳۱ هزار و ۳۴ نفر رسيد.

سخنگوي وزارت بهداشت تصريح کرد: خوشبختانه تا کنون ۴۳۴ هزار و ۶۷۶ نفر از بيماران، بهبود يافته و يا از بيمارستانها ترخيص شده اند.

وي ادامه داد: استانهاي تهران، اصفهان، قم، آذربايجان شرقي، خراسان جنوبي، سمنان، قزوين، لرستان، اردبيل، خوزستان، کرمانشاه، کهگيلويه و بويراحمد، گيلان، بوشهر، زنجان، ايلام، خراسان رضوي، مازندران، چهارمحال و بختياري، البرز، آذربايجان غربي، مرکزي، کرمان، خراسان شمالي، همدان، يزد و کردستان در وضعيت قرمز قرار دارند؛ همچنين استانهاي هرمزگان، فارس و گلستان نيز در وضعيت هشدار قرار دارند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html