پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230397
تصويب نهايي تحقيق و تفحص از سايپا و ايران خودرو در کميسيون صنايع/ توضيحات خودروسازان قانع کننده نبود
تاریخ انتشار : 1399/07/28 10:38:03
نمایش : 1416
نايب رئيس کميسيون صنايع و معادت مجلس از نهايي شدن تحقيق و تفحص از سايپا و ايران خودرو در پي قانع نشدن نمايندگان از توضيحات مديران شرکت‌هاي خودروسازي خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي جدي، نايب رئيس کميسيون صنايع مجلس شوراي اسلامي در گفت‌و گو با شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ با اشاره به آخرين وضعيت طرح تحقيق و تفحص از شرکت هاي خودروسازي سايپا و ايران خودرو گفت: تحقيق و تفحص از دو شرکت خودروسازي سايپا و ايران خودرو در کميسيون صنايع نهايي شد.

وي عنوان کرد: پس از برگزاري نشست هاي مشترک متعدد بين نمايندگان سوال کننده با مديران شرکت هاي سايپا و ايران خودرو و وزارت صمت، در نهايت نمايندگان از توضيحات ارائه شده نسبت به عملکرد اين دو شرکت خودروساز قانع نشدند.

نماينده مردم شيروان ادامه داد: درخواست تحقيق و تفحص با راي نمايندگان در کميسيون صنايع و معادن به تصويب نهايي رسيد و در حال حاضر به هيئت رئيسه قوه مقننه تقديم شده است تا تحقيق و تفحص از شرکت هاي خودروسازي انجام شده و گزارش آن به مردم و نمايندگان ارائه شود.

جدي با بيان اينکه قيمت، کيفيت و عرضه خودرو از جمله محور‌هاي تفحص از خودروسازي‌ها است و متقاضيان تحقيق و تفحص خواستار بررسي نحوه عرضه خودرو طي سال‌هاي اخير هستند، خاطرنشان کرد: متقاضيان طرح تحقيق و تفحص از خودروسازي‌ها معتقد هستند در سال‌هاي گذشته عليرغم حمايت‌هاي بسيار از اين صنعت از جمله ممنوعيت يا تعرفه‌گذاري براي واردات خودرو، خودروسازان نتوانستند به جايگاه مناسبي دست پيدا کنند.

 

انتهاي پيام/ک

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html