پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230393
گراني لجام‌گسيخته زندگي را بر مردم سخت کرده است
تاریخ انتشار : 1399/07/27 09:59:23
نمایش : 1322
رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: اين يک واقعيت تلخ است که رکوردشکني‌هاي نگران‌کننده قيمت ارز و گراني لجام‌گسيخته زندگي را بر مردم سخت کرده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ محمدباقر قاليباف، در نطق پيش از ‌دستور خود در نشست علني امروز مجلس (يکشنبه 27 مهر 99) با تبريک فرا رسيدن ماه ربيع گفت: در ماه‌هاي محرم و صفر ملت ما در سراسر کشور شکوه وعظمت عزاداري و اشک بر مصائب خاندان کرامت را با رعايت کامل ضوابط بهداشتي لازم نشان دادند. ان‌شاءالله عزاداري مردم ايران مورد قبول درگاه حق قرار گيرد.

رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به سفر هفته گذشته خود به استان سيستان و بلوچستان اظهار داشت: در اين سفر که با همراهي رؤساي کميسيون‌هاي عمران و کشاورزي و نماينده کميسيون صنايع و معادن انجام شد، در جاي جاي استان محروميت گسترده مردم مشهود بود.

وي ادامه داد: تاسف‌آورتر اين است که اين محروميت‌ها با وجو منابع فراوان و بي‌نظيري که اين استان را تبديل به گنجي پنهان کرده، اتفاق افتاده است.

قاليباف خاطرنشان کرد: گراني‌هاي افسارگسيخته در بيشتر کالاهاي ضروري و موردنياز مسأله امروز همه مردم است. اين روزها توفيق داشتم درد دل‌ها و مطالبات مردم چه در سيستان و بلوچستان و چه در حاشيه مراسم عزاداري‌ها بشنوم. حرف اصلي مردم يک چيز بود، آنها نجيبانه مي‌گفتند که شما را بخدا فکري براي گراني‌ها بکنيد و هر کدام نمونه‌اي از گراني يک کالا که در مدتي کوتاه چندبرابر شده بود را ذکر مي‌کردند که از کالاهاي اساسي مانند مرغ و لبنيات، کره و تخم مرغ تا لوازم خانگي تا پوشاک و... را شامل مي‌شد.

رئيس مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: اين يک واقعيت تلخ است که رکوردشکني‌هاي نگران‌کننده قيمت ارز و گراني لجام‌گسيخته زندگي را بر مردم سخت کرده است. امروز يک کارگر براي تأمين هزينه زندگي خود مجبور است هر ماه يکي از اقلام سبد مصرف خانوار خود حذف کند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html