پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230377
سايت سامن پل ارتباطي بين مردم و نمايندگان مجلس است
تاریخ انتشار : 1399/07/19 08:42:43
نمایش : 1619
نماينده مردم در شهرستان هاي شهرکرد، سامان و بن در مجلس شوراي اسلامي گفت: مردم در اين وضعيت کرونا شرايط سختي براي ارتباط با نمايندگان دارند آن ها مي توانند با مراجعه به سايت سامن درخواست خود را ثبت کرده و نمايندگان در سريع ترين زمان ممکن درخواست متقاضي را به کارگروه هاي مرتبط ارجاع داده و تا حصول نتيجه مسئله را پيگيري کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، احمد راستينه نماينده مردم شهرستان هاي شهرکرد، سامان و بن در مجلس در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز ؛ اظهار کرد: سايت سامن در واقع يک پل ارتباطي با نمايندگان مجلس است که مردم مي توانند از طريق اين سايت مشکلات خود را با نمايندگان در ميان بگذارند.

وي با اشاره به اينکه چهار هدف براي سايت سامن مشخص شده است تصريح کرد:  هوشمند سازي ، کارآمد سازي و شفاف سازي مولفه هايي است که براي اين سايت طراحي شده است.

راستينه ادامه داد: مردم در اين وضعيت کرونا شرايط سختي براي ارتباط با نمايندگان دارند مي توانند با اين سايت چند اتفاق را پيگيري کنند .

راستينه عنوان کرد:  مردم مي توانند از طريق اين سايت در جريان آخرين اتفاقاتي که توسط نماينده و پيگيري که در مجلس شوراي اسلامي انجام ميگيرد قرار بگيرند، مردم  مي توانند خواسته هايشان  را در مقابل نکاتي که در سايت انجام مي دهند پيگيري کنند و هرکسي در اين سايت پيام بگذارد بر اساس کد ملي که عرضه مي کند راستي آزمايي مي شود و يک کد رهگيري داده مي شود پيام و درخواست توسط کاربر سيستم مورد بررسي قرار مي گيرد و به رويت نماينده مجلس مي رسد.

راستينه خاطر نشان کرد: نماينده دستورات لازم را در سايت اعلام مي کند و تيم هاي مشاوره که در بخش هاي مختلف طراحي شده خواسته و مطالبه مردم به کارگروه تخصصي ارجا ء داده مي شود،  کارگروه تخصصي پيگيري هاي لازم را انجام مي دهند و نتيجه را در غالب پيامک به کسي که مطالبه داشته اطلاع رساني مي کنند و مي تواند به دفتر مراجعه کرده و خواسته خود را پيگيري کنند.

وي اذعان داشت: مراحل پيگيري مطالبات مردم روي سايت، مرحله اي که درخواست مردم دريافت مي شود تا ارجاع به دستگاهي که داده مي شود و نتيجه حاصل شود ، در روي سايت بارگزاري مي شود .

راستينه اظهار کرد:  در اين سايت هم شوراها ي پيشرفت شهرها و هم شوراهاي پيشرفت روستاها طراحي شده و هم کارگروه هاي تخصصي که به اندازه يک انديشکده در دفتر طراحي شده قرار گرفته و افرادي که ايده جديد دارد مي توانند به اين سايت مراجعه کنند و ايده ها را در اين سايت بارگزاري کرده و به اطلاع نمايندگان برسانند.

وي افزود:  در غالب يک برنامه هوشمند که توسط کارگروه هاي تخصصي در بخش هاي مختلف  متناسب با ايده اي که افراد مشخص مي کنند و ارتباط برقرار مي شود و مي توانند خواسته ها و ايده هاي خود را با مشورتي که با کارگروه تخصصي دفتر انجام مي دهند پيگيري کنند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html