پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230342
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال‌وبختياري:
برگزاري رزمايش مواسات و کمک مومنانه تداعي کننده دوران دفاع مقدس است
تاریخ انتشار : 1399/07/02 11:44:16
نمایش : 1378
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: برگزاري رزمايش مواسات و کمک مؤمنانه و مشارکت بسيار خوب مردم تداعي کننده دوران دفاع مقدس و از آثار و برکات آن دوران است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز ؛ سردار سرتيپ دوم پاسدار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هامش (ع) چهارمحال و بختياري  با گراميداشت ياد و خاطره 2440شهيد استان چهارمحال و بختياري در دوران دفاع مقدس و شهداي سرباز ايران اسلامي، عنوان سربازي را افتخاري براي مدافعان اسلام و ميهن دانست و گفت: رشيدترين سردار سپاه اسلام حاج قاسم سليماني در وصيت نامه خود مي خواهد روي سنگ مزارش نام سرباز را حک کنند.

فرمانده سپاه قمربني هاشم عليه السلام افزود: افتخار من و شما اين است در نظام مقدس جمهوري اسلامي به عنوان سرباز باشيم و نام ما هم بعنوان سرباز واقعي ثبت و ضبط شود.

وي با اشاره به اهميت تاريخ دفاع مقدس به فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامي اشاره کرد و گفت: تحريف شدن دوران دفاع مقدس نوعي تهديد است. بر اساس اسناد تاريخي و مشاهدات عيني خود که در برهه از زندگي در کنار رزمندگان دفاع مقدس حضور داشتم، جنگ مختص يک قشر خاص نبود، بلکه مذاهب و اديان مختلف ازجمله؛ مسيحي، سني، زرتشتي، کليمي، و اقشار گوناگون جامعه در جنگ حضور داشتند.

سردار اکبري، تصريح کرد: در دفاع مقدس جوانان نقش بي نظيري داشتند و سربازان جوان ما نيز در مسئوليت هاي مهم و حتي جانشين فرماندهي گردان با سنين 17- 18 تا 20-21سال و با نشاط و توانمندي بالا حضور داشتند.

فرمانده سپاه قمربني هاشم عليه السلام ، با بيان اينکه امروز امکانات و آموزش هاي بهتر و بيشتري براي سربازان جوان فراهم شده است، گفت: در دوران دفاع مقدس معنويت عامل اصلي پيروزي رزمندگان بود و امروز نيز نبايد از اين امر مهم غافل شويم، بلکه بايستي تجارب دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهيم تا به مروز زمان تاريخ دفاع مقدس دچار تحريف نشود.
وي، مديريت الهي حضرت امام خميني(ره) را يادآوري کرد و افزود: اطاعت پذيري محض از حضرت امام(ره) و مديريت معنوي و الهي ايشان تأثير بسيار زيادي در پيروزي رزمندگان اسلام طي هشت سال دفاع مقدس داشت.

سردار اکبري، با توصيه به سربازان جوان براي مطالعه تاريخ معاصر و آشنايي با دستاوردهاي دفاع مقدس، جدانشدن حتي يک وجب از خاک ايران اسلامي طي 8سال جنگ تحميلي و تثبيت انقلاب اسلامي و صدور آن به دنيا را يک پيروزي بزرگ دانست و گفت: ايجاد اعتماد به نفس در ملت، اتکا به امکانات داخلي، توانمندي در نيروهاي مسلح، ايستادگي و مقاومت مردم، شکست ابهت دوابرقدرت شرق و غرب، بيداري آزادي خواهان در جهان، پرورش مديران جهادي و انقلابي، خودسازي معنوي و ترويج روحيه تعاون و کمک بين مردم و مسئولان از برکات دفاع مقدس است.

ارشد نظامي استان چهارمحال و بختياري در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاري رزمايش مواسات و کمک مؤمنانه و مشارکت بسيار خوب مردم تداعي کننده دوران دفاع مقدس و از آثار و برکات آن دوران است.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html