پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230340
عده‌اي به دنبال بُزخري سهام مردم هستند/ نظرسنجي‌ها برآوردهاي خيلي خوبي نسبت به آينده بورس دارد
تاریخ انتشار : 1399/07/02 11:39:04
نمایش : 1381
وزير اقتصاد با تاکيد بر اين که نظرسنجي‌هايمان برآوردهاي خيلي خوبي نسبت به آينده بورس دارد، گفت: اين نگراني را دارم که عده‌اي با برنامه‌ريزي قصد دارند، سهامداران را وادار به فروش سهام خود کنند تا با ايجاد فضاي رواني، مشکلاتي را ايجاد کنند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ فرهاد دژپسند اظهار کرد: من هميشه از همه سرمايه‌گذاران در بورس که قصد ورود يا خروج از اين بازار را دارند اين سه خواهش را داشته و دارم؛ مطالعه، مشاوره و معامله.

وزير امور اقتصادي و دارايي افزود: الان که بحث خروج از بازار سرمايه مطرح است اين تاکيد را دارم که سهام، دارايي شما است و اين دارايي را نبايد در معرض "بيا بخر" قرار داد. عبارت بيا بخر سبب مي شود ارزش واقعي دارايي و سهام آنها مشخص نشود.

وي با تاکيد بر اين که من هيچ‌گونه اختياري ندارم که به سهامداران بگويم بخريد يا بفروشيد؛ اما خواهش مي‌کنم در مورد فروش دارايي خود حداکثر دقت خود را بکنند؛ چون سهام دارايي سرمايه‌گذاران است و بايد به قيمت مناسب دادوستد شود.

وزير اقتصاد و دارايي خطاب به آن دسته از سهامداراني که در صف‌هاي فروش قرار مي‌گيرند، تصريح کرد: چرا سهام و دارايي خود را در معرض فروش قرار مي‌دهيد که عرضه زياد شود و خريداران فکر کنند هنوز موقعيت آن را دارند که در قيمت‌هاي پايين‌تر سهام سرمايه‌گذاران را در تور بندازند.

دژپسند افزود: من اين نگراني را دارم که عده‌اي با برنامه‌ريزي قصد دارند سهامداران را وادار به فروش سهام خود کنند تا با ايجاد فضاي رواني، مشکلاتي را ايجاد کنند. اين در حالي است که نظرسنجي‌هايمان برآوردهاي خيلي خوبي نسبت به آينده بورس دارد و برخي برخي افراد نظرسنجي بد را بزرگ مي‌کنند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html