پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230336
تيم‌هاي بهداشت شهرستاني به‌صورت تصادفي از مدارس بازديد مي‌کنند
تاریخ انتشار : 1399/07/02 11:05:25
نمایش : 1140
فرماندار شهرستان فارسان گفت: علاوه بر تيم نظارتي تيم شهرستاني ديگر در جهت نظارت بر رعايت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌هاي بهداشتي به‌صورت تصادفي از مدارس شهرستان بازديد مي‌کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مرداس طاهري در جلسه کارگروه فرهنگي اجتماعي سلامت ،زنان و خانواده شهرستان فارسان گفت:  مقرر گرديد  تيم‌هاي نظارتي  و اختصاصي  مدارس  در سطح شهرستان فعاليت داشته باشند.
 
وي در ادامه افزود:علاوه بر تيم نظارتي تيم شهرستاني ديگر در جهت نظارت بر  رعايت  پروتکل‌ها و دستورالعمل‌هاي بهداشتي به‌صورت  تصادفي  از مدارس  شهرستان بازديد مي‌کنند.
 
طاهري خاطرنشان شد:به همه والدين  اطمينان خاطر  مي‌دهيم  که کليه موارد و دستورالعمل‌هاي بهداشتي  در مدارس  رعايت خواهد شد  ضمن اينکه حضور  دانش آموزان اختياري است و اجباري در کار نيست.
 
وي اظهار داشت:موارد  مورد بحث ديگر بحث آگاه‌سازي مردم از حقوق و مسئوليت‌هاي اجتماعي آن‌هاست  که در دستور  کار کليه دستگاه‌هاي  اجرايي  قرار گرفت  تا اينکه  بتوانيم در بحث کرونا  زندگي خود را سالم و سلامت ادامه دهيم.
 
وي به دغدغه‌هاي عمومي به خاطر شيوع ويروس همه‌گير کرونا در مدارس اشاره و بيان کرد: از همه والدين درخواست داريم در صورت مشاهده علائم مشکوک به کرونا يا سرماخوردگي در هر يک از اعضاي خانواده، از فرستادن فرزندان خود به مدرسه خودداري کنند.
 
رئيس آموزش‌وپرورش شهرستان فارسان گفت: حضور دانش آموزان در مدارس به‌صورت کاملاً اختياري است.
 
تيموري افزود:دانش آموزان بايد به يکي از 3 فرصت‌هاي آموزشي  به‌صورت حضوري به‌صورت فضاي مجازي برنامه شاد يا از طريق شبکه آموزش دسترسي داشته باشند.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html