پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230325
راي دادگاه CAS درباره پرونده تعليق جودو ايران اعلام شد/ مهلت 30 روزه براي توافق
تاریخ انتشار : 1399/06/27 10:39:35
نمایش : 1508
دادگاه رسيدگي به شکايت فدراسيون جودوي ايران از فدراسيون جهاني امروز در محل CAS برگزار و راي دادگاه درباره اين پرونده اعلام شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ جلسه رسيدگي به شکايت فدراسيون جودو ايران از فدراسيون جهاني جودو براي حکم تعليق، امروز در شهر لوزان سوئيس و در محل دادگاه حکميت ورزش (CAS) برگزار شد.

در اين جلسه تيم اعزامي ايران متشکل از آرش ميراسماعيلي رئيس فدراسيون جودو، مجيد زارعيان سرمربي تيم ملي جودو، نصرالله سجادي، محمدرضا داورزني و ساعد وکيل به همراه دستيارش حضور داشتند و به ارائه توضيحات پرداختند.
همچنين در جلسه امروز سعيد ملايي ملي‌پوش سابق جودو ايران، محمد منصوري سرمربي پيشين تيم ملي جودو و وحيد سرلک سرمربي تيم جودو تاجيکستان به عنوان شهود فدراسيون جهاني عليه کشورمان شهادت دادند.
سرانجام پس از برگزاري اين دادگاه طولاني که 9 ساعت به طول انجاميد، دادگاه CAS پس از استماع دفاعيات طرفين و شهود راي اوليه خود را صادر کرد.
بنا بر راي دادگاه، قرار بر اين شد که به طرفين 30 روز مهلت داده شود تا با يکديگر توافق کرده و به تفاهم برسند و پرونده مختومه شود. در غير اينصورت اگر طرفين دعاوي به توافق نرسند، آنگاه دادگاه CAS راي قطعي و نهايي خود را درباره اين پرونده اعلام خواهد کرد.
وکيل فدراسيون جودو در اين باره گفت: دادگاه بين المللي CAS براي رسيدگي به پرونده تعليق جودو ايران امروز از ساعت ۸ صبح آغاز شد و جلسه رسيدگي ۹ ساعت به طول انجاميد. وکلاي فدراسيون جودو در تلاش بودند تا اعتبار شهود فدراسيون جهاني جودو را مورد سئوال قرار دهند و زير سئوال ببرند و هم اين موضوع مورد توجه قرار گرفت که تا چه اندازه اقدام فدراسيون جهاني جودو عليه ايران با مباني و مقررات بين المللي ورزش از جمله اساسنامه فدراسيون جهاني انطباق دارد.
وي افزود: با اين رويکرد با ارائه دفاعيات و ادله از سوي وکلاي طرف مقابل انجام گرفت، هيات داوران در پايان جلسه پس استماع کليه دفاعيات، اعلام کرد که هر چند که قضات ديوان داوري ورزش آمادگي دارند اعلان راي کنند استثنائا اين فرصت را به روساي فدراسيون جهاني جودو و فدراسيون ايران دادند تا چنانچه کمتر از 30 روز به توافق و تفاهمي دست پيدا کنند، دادگاه CAS اين توافق را مبناي راي خود قرار دهد. در غير اينصورت دادگاه روند رسيدگي خود را تکميل خواهد کرد و راي خود را اعلام خواهد نمود. 
وکيل فدراسيون جودو در پايان تاکيد کرد: به لحاظ ديوان مقررات داوري ورزش ارائه توضيحات بيشتر درباره اين دادگاه محرمانه بماند و ارائه جزييات بيشتر درباره اين پرونده وجود ندارد. انتظار ما اين است اگر ديوان داوري ورزش در نهايت عدالت و انصاف به اين پرونده رسيدگي کند، خوشبين هستيم نتيجه مثبتي خواهد داشت.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html