پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230324
عادي‌سازي روابط با رژيم‌صهيونيستي ننگي برپيشاني برخي حکام عربي است
تاریخ انتشار : 1399/06/27 10:36:04
نمایش : 1431
رئيس مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: آنچه اتفاق افتاده صرفا روي کاغذ آوردن ننگ و زشتيِ سالها دشمني حاکمان برخي کشورها با مردم فلسطين و آرمان قدس شريف بود، روابط آنها با دشمن صهيونيستي در همۀ زمان‌ها عادي و دوستانه بوده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد باقر قاليباف رئيس مجلس شوراي اسلامي در بيانيه اي نسبت به خيانت برخي حکام منطقه به آرمان فلسطين واکنش نشان داد.

متن بيانيه در ذيل مي‌آيد:

بسم الله الرحمن الرحيم
آنچه در منطقه و در نمايش‌هاي تلويزيوني و انتخاباتي در حال وقوع است، براي مردم جهان علي الخصوص امت اسلامي، جوانان عرب و مردم مظلوم فلسطين تازگي ندارد. بسياري از دولت‌هاي منطقه سالهاست که دست‌هاي به خون آغشته ظالم صهيونيست را با اشتياق فراوان مي‌بوسند و بر صورت‌هاي رنجور و داغديدۀ مردم مظلوم فلسطين چنگ مي‌زنند. 

آنچه اتفاق افتاد صرفا روي کاغذ آوردن ننگ و زشتيِ سالها دشمني حاکمان برخي کشورها با مردم فلسطين و آرمان قدس شريف بود، روابط آنها با دشمن صهيونيستي در همۀ زمان‌ها عادي و دوستانه بوده است و اين صرفا داغ ننگي است که با لبخند رضايت بر پيشاني آنها کوبيده شده است. دشمن صهيونيست و آمريکاي تروريست، اين لباس ننگين و زشت را بر تن حاکمان واداده کرده‌اند و آنها را مقابل چشمان مسلمانان جهان در کوچه‌ها و خيابان‌ها مي‌چرخاند تا همه مطمئن شوند که عاقبت دوستي با دشمنان خدا جز خفت و خواري و زبوني نيست. 

حکام عرب! مگر نشنيده‌ايد که خداوند در خصوص دوستي با دشمناني که مسلمانان را از خانه‌هايشان بيرون مي‌کنند و آنها را مي‌کشند چه فرموده است؟ «إِنَّمَا يَنْهَاکُمُ اللَّهُ عَنِ الَّذِينَ قَاتَلُوکُمْ فِي الدِّينِ وَأَخْرَجُوکُمْ مِنْ دِيَارِکُمْ وَظَاهَرُوا عَلَىٰ إِخْرَاجِکُمْ أَنْ تَوَلَّوْهُمْ ۚ وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ فَأُولَٰئِکَ هُمُ الظَّالِمُونَ» چه ظلمي از اين آشکارتر و چه دشمني از اين خون‌ريزتر؟ 

رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله خامنه‌اي بارها بر اين موضع تاکيد کرده‌اند که هيچ راه حلي بدون مردم فلسطين وجود نخواهد داشت و اين قاعده‌اي هميشگي و پابرجاست. فلسطين خون جاري در رگ جوانان مسلمان است؛ فلسطين پارۀ تن اسلام است؛ فلسطين شرافت و غيرت جوانان عرب سراسر منطقه است و آنکه به فلسطين ظلم مي‌کند نه از اسلام بويي برده است نه از شرافت و غيرت و انسانيت.

يوم النکبة ثاني را رقم زدند و بدانند که از امروز رسماً شريک تمام جنايا‌ت‌هاي غاصبان جنايتکار صهيونيست هستند از بالفور تا يوم النکبة؛ از صبرا و شتيلا تا جنگ ۲۲ روزه. شما هيچگاه ايستادگي نکرده‌ايد که حالا بخواهيد تسليم شويد. بدانيد که انّ الله يُدافع عن الذين آمنوا. شکست دشمنان خدا قطعي است و پيروزي از آن مردان خداست. مردم فلسطين و امت اسلامي بدون هيچ شکي و طبق وعدۀ تخلف ناپذير خداوند پيروز خواهند بود و شما دوزخيان زمين و آسمان‌ها هستيد.

والسلام عليکم و رحمة الله و برکاتة

منبع:راه دانا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html