پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230317
شکست سنگين ضدانقلاب در موج سازي عليه نظام در پروژه تطهير يک قاتل
تاریخ انتشار : 1399/06/23 17:44:55
نمایش : 1504
بعد از آنکه ماشين رسانه اي ضد انقلاب طي يک ماه گذشته نتوانست در ماجراي نويد افکاري عليه نظام موج آفريني کند، روز گذشته پس از اعلام خبر اجراي حکم قصاص و اعدام قاتل، شانس خود را بار ديگر با پرداختن به کليدواژه «نويد افکاري» امتحان کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از  شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ بعد از آنکه ماشين رسانه اي ضد انقلاب طي يک ماه گذشته نتوانست در ماجراي نويد افکاري عليه نظام موج آفريني کند، روز گذشته پس از اعلام خبر اجراي حکم قصاص و اعدام قاتل، شانس خود را بار ديگر با پرداختن به کليدواژه «نويد افکاري» امتحان کرد.

علي رغم خبرسازي بي.بي.سي در مورد جهاني شدن اين کليدواژه، #نويد_افکاري نتوانست به ترندهاي جهاني نزديک شود و در ايران هم در ساعات پاياني شب به ترند نخست رسيد. 
 
با وجود به ميدان آمدن برخي شخصيتهاي سياسي آمريکا و اروپا و تلاش گسترده رسانه هاي معاند فارسي زبان در فراگير نشان دادن اعتراض به اجراي  حکم قصاص، مانند انتشار تصاويري از ديوارنويسي يا بيانيه هايي به امضاي اتحاديه هاي ورزشي ناشناخته در کشورهاي اروپايي، حتي بدنه اصطلاحا خاکستري و روزمره نويس توئيتر و اينستاگرام هم اقبال چنداني به اين کمپين نشان ندادند چه رسد به ايجاد يک موج اجتماعي.
 
پخش اعتراف صريح قاتلي که به اذعان خودش مقتول را سلاخي کرده و سخنان دردمندانه فرزند، پدر و مادر مقتول نقش بسزايي در شکست خوردن پروژه عوض کردن جاي جلاد و شهيد در اين ماجرا را داشت.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html