پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230283
بررسي پيشنهاد دولت براي مقابله با تحريم نفتي در جلسه سران قوا
تاریخ انتشار : 1399/05/21 07:41:12
نمایش : 1439
پيشنهاد دولت براي مقابله با تحريم نفتي در جلسه امروز سران قوا مورد بررسي قرار گرفت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، حجت الاسلام حسن روحاني رئيس جمهور عصر امروز در پنجاه و سومين جلسه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران سه قوه که با حضور رؤساي قواي مقننه و قضائيه، اعضاي ستاد اقتصادي دولت و نمايندگان قوه قضائيه و مجلس شوراي اسلامي برگزار شد، تاکيد کرد: بايد به گونه اي برنامه ريزي و اقدام کنيم تا مردم شريف ايران حس کنند مجموعه نظام براي حل مشکلات اقتصادي و معيشت آنان در تلاش هستند و اين موضوع در شرايط خاص و پيچيده اقتصادي امروز کشور، بسيار حائز اهميت است.
 
رئيس جمهور ادامه داد: عبور از شرايط پيچيده‌اي که شيوع بيماري کرونا و تحريم دشمنان بر کشور تحميل کرده، نيازمند اتخاذ تدابير و سياست هايي است که بتواند گشايش‌هايي را در وضعيت اقتصادي و معيشتي مردم ايجاد کند و در اين راستا هر سه قوه در کنار هم با وفاق و همگرايي تلاش مي‌کنند.
 
روحاني با بيان اينکه امروز دشمنان علاوه بر تحريم و اعمال فشار، به دنبال سياه نمايي و ايجاد يأس، نااميدي و دلسردي نسبت به آينده در ميان مردم بوده و مي خواهند با شايعه پراکني، اختلاف و چنددستگي ميان مسوولان را به جامعه القا کنند، اظهار داشت: همه مسوولان بايد در گفتار و رفتار خود مراقب و هوشيار باشند تا بتوانيم توطئه دشمنان را خنثي کرده و اميد و نشاط را در جامعه گسترش دهيم.
 
رئيس جمهور با بيان اينکه سران سه قوه وديگر مسوولان از پيشنهادها، انتقادات و راهکارهاي همه متخصصين، کارشناسان و فعالان اقتصادي در مسير بهبود شرايط اقتصادي و معيشتي مردم استقبال مي‌کنند، خاطرنشان کرد: بر اساس تجربه سال‌هاي گذشته بويژه دو سال و نيم اخير مقابله با تحريم و جنگ اقتصادي دشمن، مطمئنا با اتکا به توانايي‌ها وظرفيت‌هاي موجود در کشور و حفظ انسجام و وحدت مي توانيم از اين مشکلات عبور کنيم.
 
در جلسه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران قوا، پيشنهاد مطرح شده از سوي ستاد اقتصادي دولت براي مقابله با تحريم نفتي و هدايت نقدينگي مورد بحث و بررسي قرار گرفت و ضمن استقبال از اين طرح، تصميمات لازم جهت نهايي شدن آن اتخاذ شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html