پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230280
توزيع ماسک به‌جاي توزيع شربت و شيريني ميان اهالي شهر فارسان
تاریخ انتشار : 1399/05/18 00:05:49
نمایش : 1273
بسيجيان ولايتمدار و عاشق اميرالمؤمنين علي عليه‌السلام در فارسان که هرساله در عيد غدير ايستگاه صلواتي برپا مي‌کردند امسال به‌جاي شيريني بين مردم ماسک توزيع کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، جشن عيد غدير امسال با تمام جشن‌هاي سال‌هاي گذشته متفاوت است چراکه امسال مهمان ناخوانده و نامبارکي در ميان ما شيوع پيداکرده که اگر از خود و ديگران در مقابل آن حفاظت نکنيم جشن ما را به عزا تبديل مي‌کند.
 
 به همين دليل بسيجيان ولايتمدار و عاشق امير المومنين امام علي عليه‌السلام در پايگاه مقاومت بسيج خواهران سمانه شهرک فرهنگيان فارسان که هرساله در سالروز عيد غدير با برپائي ايستگاه صلواتي و توزيع شيريني و شربت بين مردم اين عيد بزرگ را جشن مي‌گرفتند امسال تصميم گرفتند که رويه خود را عوض کنند و به‌جاي شيريني و شربت ماسک بدوزند و به‌صورت رايگان بين همشهريان توزيع کنند.
 
فرمانده پايگاه مقاومت بسيج خواهران سمانه شهرک فرهنگيان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار پيرامون اين برنامه گفت: بسيجيان پرتلاش و ولايتمدار پايگاه ما توانستند در غالب يک اردوي جهادي تعداد 1000 عدد ماسک را بدوزند که اين ماسک‌ها به همراه تعدادي شکلات و دعاي هفتم صحيفه سجاديه بسته‌بندي و ان‌شاءالله در روز عيد غدير بين مردم توزيع خواهند کرد.
 
وي گفت: دعاي هفتم صحيفه سجاديه مورد تأکيد رهبر انقلاب هم بوده مي‌تواند بسيار کارگشا باشد و مردم را از اين بلا برهاند چراکه قبلاً نيز اين کار را کرده از طرفي و در شرايط فعلي جامعه که تمام دستگاه‌ها و اقشار مختلف جامعه متاثر از شيوع ويروس کرونا هستند بسيجيان پايگاه سمانه شهرک فرهنگيان نيز با اين اردوي جهادي تلاش کردند تاکمي به کادر درمان کمک کرده و در جهت سلامت مردم گام بردارند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html