پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230278
سران اصلاحات به عمليات فريب روي آورده‌اند
تاریخ انتشار : 1399/05/16 17:10:14
نمایش : 1924
وزير ارتباطات دولت نهم گفت: وقتي برجام با اين هزينه سنگين براي ملّت ايران تمام شد و اين همه خسارت سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي براي کشور ايجاد کرد، اصلاح‌طلبان ‌با يک بن‌بست کاملاً روشني روبرو شده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ محمّد سليماني، عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاري فارس با اشاره به وضعيت جريان اصلاحات بعد از انتخابات مجلس گفت: در صحنه سياسي ايران تفکرات مختلفي براي اداره کشور وجود دارد. يک تفکر اين است که ما روي پاي خودمان بايستيم و با حفظ ارتباط با دنيا کشور را به پيشرفت برسانيم و به آرمان‌ها دست پيدا کنيم.

وي افزود: مبتني بر اين تفکر، ما بايد به مستضعفين جهان کمک کنيم و با نفي سلطه، کشور را به سمتي ببريم که الگوي ساير کشورها بشود تا اين کشورها بتوانند خودشان را از زير يوغ استکبار جهاني و غربي‌ها نجات دهند. اين تفکر مربوط به امام راحل است که باعث پيروزي انقلاب شد.

وزير اسبق ارتباطات ادامه داد: تفکر ديگري وجود دارد که از صدر مشروطيت بروز و ظهور داشته و اکنون هم ادامه دارد. تفکري که هم در سرکار آوردن رضاخان نقش داشته و هم در کودتا عليه دولت مصدق و قدرت گرفتن دوباره شاه نقش داشته است.

سليماني با بيان اينکه اين تفکر مي‌گويد که ما نمي‌توانيم کاري انجام دهيم و از سر تا پا بايد غربي باشيم، اظهار داشت: اين تفکر در شرايط امروز، خود را در لباس اصلاح‌طلبي ظاهر کرده است.

وي با بيان اينکه امروز اصلاح‌طلبان به ته خط رسيده‌اند و هيچ حرفي براي گفتن ندارند، اظهار داشت: با هر کدام از آن‌ها که صحبت مي‌کنيم و مي‌گوييم نهايت حرف شما چيست، حرف‌شان اين است که ما نمي‌توانيم کشور را اداره کنيم و غربي‌ها بايد بيايند به ما کمک کنند. البته اين حرف را به زبان‌هاي مختلف و تحت عناويني نظير سرمايه‌گذاري و مواردي از اين قبيل مطرح مي‌کنند.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري ادامه داد: در چهل سال بعد از انقلاب عمدتاً اداره کننده کشور همين افراد بودند و اگر دولت‌هاي مختلف را نگاه کنيد به اين موضوع مي‌رسيد.

سليماني با بيان اينکه در اکثر دولت‌ها اصلاح‌طلب‌ها نبض اقتصاد را در دست داشته‌اند، اظهار داشت: اين جريان سياسي بعد از روي کار آمدن حسن روحاني، خيز برداشته‌ بود تا با برجام به قلّه آمال‌شان برسند و فکر مي‌کردند که با اين توافق، تفکرشان در کشور جا باز مي‌کند و نهادينه مي‌شود.

وي افزود: وقتي برجام با اين هزينه سنگين براي ملّت ايران تمام شد و اين همه خسارت سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي براي کشور ايجاد کرد، اصلاح‌طلبان ‌با يک بن‌بست کاملاً روشني روبرو شده‌اند.

سليماني با بيان اينکه سران اصلاح‌طلب همه اعلام کرده‌اند که اصلاح‌طلبي به بن‌بست رسيده، تصريح کرد: تنها راهي که براي آن‌ها باقي مانده است، اجرا کردن عمليات فريب است. سران اصلاح‌طلب راهي ندارند جز اينکه بگويند ما از روحاني نيستيم. اين در حالي است که او طبق نسخه و توصيه‌هاي اصلاح‌طلبان عمل کرد و مي‌کند. چه در برجام و چه در بحث‌هاي اقتصادي و فرهنگي و در ارتباط با کشورهاي منطقه، روحاني بر اساس نگاه اصلاح‌طلبان عمل مي‌کند.

وي افزود: سران اصلاح‌طلب به دنبال اين هستند که بازي «کي بود کي بود من نبودم» را راه بياندازند و بگويند که ما نقشي در شرايط موجود نداشته‌ايم. غافل از اينکه تاريخ را نمي‌توان تغيير داد. از طرفي در انتخابات مجلس يازدهم شاهد بوديم در شهر تهران سرليست آن‌ها که مجيد انصاري بود، تقريباً‌ کم‌تر از سه چهار درصد از آراء را به خود اختصاص داد و اين نشان مي‌دهد اين تفکر به بن‌بست رسيده است.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري با اشاره به برخي نامه‌نگاري‌هاي سران اصلاحات و تلاش براي تحريم منشاء مشکلات کشور گفت: اين نامه‌نگاري‌ها براي اين است که به خيال خودشان مردم را فريب بدهند و بگويند ما در دولت روحاني نقشي نداشته‌ايم، ولي اين نقشه جواب نمي‌دهد، چرا که عناصري که در دولت روحاني فعال هستند و تفکري که روحاني مطرح کرد کاملاً‌ با تفکر اصلاح‌طلبي تطابق دارد.

سليماني با بيان اينکه شانه خالي کردن از زير کارنامه حسن روحاني، نزاع را به اردوگاه اصلاح‌طلبان خواهد کشاند، گفت: آن‌ها از قبل، تضادهايي داشتند و اکنون شاهد اين هستيم که اين تضادها بيرن زده و در آينده شاهد اختلاف بيشتري خواهيم بود.

وي با بيان اينکه اصلاح‌طلبان در ايدئولوژي و استراتژي به بن بست قطعي رسيده‌اند، گفت: در اين شرايط، سران اصلاح‌طلب هيچ راهکاري نمي‌توانند ارائه دهند و دستشان کاملاً خالي مانده است. لذا مي‌خواهند آواري که بر سر ملت ايران فروريخته‌اند و مشکلاتي نظير ۱۰ برابر شدن دلار و تورم بي‌سابقه و تاريخي را به گردن ديگران بياندازند.

سليماني، بي‌ارتباط بودن عملکرد دولت را با اصلاح‌طلبان، دروغي بزرگ ناميد و يادآور شد: معاون اول رئيس‌جمهور که کانديداي رياست جمهوري هم شد، بارها در تبليغات اعلام کرد که من اصلاح‌طلب هستم. همچنين بسياري از اعضاي کابينه دولت خاتمي در دولت روحاني هم بودند. 

وي با بيان اينکه به نظر مي‌رسد سران اصلاحات به‌دنبال دنبال زمين‌گير کردن مردم هستند، تصريح کرد: اگر معلوم شود که پشت پرده نابساماني‌هاي ارز و خودرو اصلاحطلبان هستند بسياري از مسائل براي مردم روشن مي‌شود.

سليماني ادامه داد: بايد تلاش شود تاريخچه خودروسازي و نقش بهزاد نبوي و اسحاق جهانگيري در آن تا کنون براي مردم تبيين شود.

وي با بيان اينکه بايد ارز و خودرو را از چنگ برجاميان بيرون آورد تا مردم نفس راحتي بکشند، افزود: بايد روشن شود امثال آقاي حجاريان در نا امني معيشتي در حوزه کالاهاي اساسي چه فعاليتهايي دارند.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html