پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230275
هدف دشمنان از تحميل جنگ اقتصادي ايجاد بي‌برنامه‌گي در مديريت است
تاریخ انتشار : 1399/05/13 08:04:23
نمایش : 1392
رئيس‌جمهور گفت: هدف اصلي در جنگ فرسايشي اقتصادي تحميلي دشمنان به اين مرز و بوم، اين است که مديريت کشور در تصميم‌گيري‌ها و اقدامات دچار هيجانات و بي‌برنامه‌گي شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني روز يکشنبه در يکصد و پنجاه و ششمين جلسه ستاد هماهنگي اقتصادي دولت، اظهارداشت: رهنمودهاي مقام معظم رهبري در روز عيد قربان درباره مسائل اقتصادي کشور و سياست‌گذاري و برنامه‌ريزي در اين حوزه، دربرگيرنده راهبردهاي اصلي و کلان کشور و راهگشاي سياستگذاران اقتصادي دولت و تقويت کننده مديران اقتصادي است.
 
اخبار سياسي- وي با تبيين فرصت‌ها و چالش‌هاي اقتصادي کشور، گفت: بي ترديد حرکت در مسير رونق و جهش اقتصادي کشور مي بايست مبتني بر واقعيت‌هاي اين عرصه بوده و نبايد گرفتار تحليل‌هاي غير واقع بينانه برگرفته از بدبيني و سياه نمائي باشد.
 
رئيس جمهور تصريح کرد: واقعيت‌هاي اقتصادي کشور نشان دهنده آن است که با بهره‌گيري از توانايي‌ها و ظرفيت‌هاي اقتصادي و هماهنگي ميان همه ارکان کشور و انسجام در مديريت و اجراي برنامه‌هاي هماهنگ مي توان از تنگناهاي بي سابقه ناشي از فشار حداکثري دشمنان خارج و در جنگ اقتصادي پيروز شد؛ کما اينکه تاکنون پس از گذشت بيش از دو سال و چندماه توانسته‌ايم به موفقيت‌هاي بزرگي در خنثي کردن توطئه دشمنان دست پيدا کنيم.
 
 
در اين جلسه نقشه راه مديريت اقتصاد کلان کشور در 26 محور ارائه و مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
 
روحاني با اشاره به نقشه راه طراحي شده در اقتصاد کلان کشور، گفت: هدف اصلي در جنگ فرسايشي اقتصادي تحميلي دشمنان به اين مرز و بوم، اين است که مديريت کشور در تصميم‌گيري‌ها و اقدامات دچار هيجانات و بي برنامه‌گي شود و در همين زمينه ايجاد و القاء انتظارات منفي و ترسيم آينده مبهم از فضاي کشور در چارچوب همين اهداف است که بايد با تصميم‌گيري‌هاي منطقي و بر اساس داشته‌هاي کلان و وفاق ملي اين توطئه دشمنان را نيز خنثي کنيم.
 
رئيس جمهور ادامه داد: دشمنان انتظار داشتند پس از شيوع کرونا و محدوديت هاي ناشي از اعمال تحريم هاي غير انساني آنان، اقتصاد کشور دچار تلاطم هاي شديد و غير قابل کنترل شده و با خطر مواجه شود.
 
روحاني افزود: آنچه امروز عليرغم همه محدوديت ها و فشارها بر مردم، در حوزه معيشت، بازار سرمايه و ارز، نقدينگي و ارائه تسهيلات به کسب و کارهاي مختلف در جهت تقويت توليد و تمرکز بر تامين نيازهاي اساسي مردم و مواد اوليه توليد صورت مي گيرد، حاصل لطف خدا و تلاش شبانه روزي براي سياستگذاري، مديريت ستادي و بخشي، همراهي مردم و عملکرد مثبت فعالان اقتصادي کشور است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html