پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230272
کارگردان جوان فارساني به کمپين به‌وقت روشنايي پيوست/ با صرفه جويي در مصرف برق،به آباداني کشور کمک کنيم
تاریخ انتشار : 1399/05/13 07:53:15
نمایش : 1343
کارگردان جوان فارساني از مردم دعوت کرد با پيوستن به کمپين به‌وقت روشنايي باصرفه جويي در مصرف برق، در هزينه صرفه‌جويي براي آباداني مناطق محروم کشور به مسئولان کمک کنند.
غلامرضا اسدي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار ضمن حمايت از به‌وقت روشنايي گفت: پويش به‌وقت روشنايي اقدامي اثرگذار و ارزشمند در صرفه‌جويي مصرف برق در فصل گرم تابستان خواهد بود.
 
وي افزود: اين روزها شيوع ويروس کرونا و گرماي طاقت‌فرسا دست‌به‌دست هم داده تا مردم کمتر از خانه خارج شوند که به طبع استفاده از کولر و ديگر وسايل سرمايشي به‌مراتب نيز مصرف برق را به همراه دارد.
 
وي بيان داشت: بعضاً در مصرف اين انرژي پراهميت، دقت نظر کافي صورت نمي‌گيرد و با فشردن يک کليد، ساعت‌ها  برق، بي‌هدف و بدون استفاده هدر مي‌رود.
 
 وي افزود: اين بي‌توجهي در شرايطي  اتفاق مي‌افتد که بعضي از هم‌وطنان در گرماي پنجاه درجه روزگار را سپري مي‌کنند، حال بگذريم از هزينه بسيار بالايي که براي توليد برق در نيروگاه  و رساندن آن به دست ما مي‌شود و  به‌راحتي  در بي‌تفاوتي ما مي‌سوزد.
 
وي با اشاره به راه‌اندازي کمپين به‌وقت روشنايي اظهار داشت: وقتي مردم با اين پويش متوجه شوند که مبلغ انرژي صرفه‌جويي شده حتي در مدت‌زمان يک ربع مي‌تواند چه تعداد لبخند بر لبان کودکان مناطق محروم  آورد، قطعاً با رعايت تمام راهکار‌هاي ممکن براي کاهش مصرف برق در ايام  تابستان سعي مي‌کنند تا در اين امر خير سهيم باشند.
 
وي عنوان داشت: براي جلب اعتماد بيشتر و همراهي چندين برابري از اين طرح بايستي نتايج، مقدار مبلغ و آمار مصرف برق در استان و همچنين آمار‌هاي کاهشي و افزايشي مصرف برق در طول اين پويش به اطلاع مردم رسانده شود.
 
وي در پايان از مردم هم دعوت کرد با پيوستن به کمپين به‌وقت روشنايي  باصرفه جويي در مصرف برق، در هزينه صرفه‌جويي براي آباداني مناطق محروم کشور به مسئولان کمک کنند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html