پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230244
انتظار مردم چهارمحال و بختياري براي تحقق وعده هاي نوبخت/کدام پروژه اجرا شد؟
تاریخ انتشار : 1399/04/24 07:54:44
نمایش : 1538
محمدباقر نوبخت يکم شهريورماه سال 98 بود که به چهارمحال و بختياري سفر کرد. وي در اين سفر مصوباتي درخصوص تسهيل و تسريع 14 پروژه در سفر نوبخت به راهبردي چهارمحال و بختياري داشت که مقرر شد اين مصوبات از سوي مسؤولان استاني پيگيري و انجام شوند تا در سفر آينده رئيس سازمان برنامه و بودجه به اين استان از روند اجرا و چگونگي انجام آن‌ها بازديد شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز، محمدباقر نوبخت يکم شهريورماه سال 98 بود که به چهارمحال و بختياري سفر کرد.

وي در اين سفر مصوباتي درخصوص تسهيل و تسريع 14 پروژه در سفر نوبخت به راهبردي چهارمحال و بختياري داشت که مقرر شد اين مصوبات از سوي مسؤولان استاني پيگيري و انجام شوند تا در سفر آينده رئيس سازمان برنامه و بودجه به اين استان از روند اجرا و چگونگي انجام آن‌ها بازديد شود.

گفتني است که در جلسه‌اي که با حضور معاون رئيس جمهور و جمع کثيري از مديران استاني برگزار شد، حتي زمانبندي پايان هر پروژه نيز مشخص شد.

الان چهارمحال و بختياري در آستانه دومين سفر رئيس سازمان برنامه و بودجه به چهارمحال و بختياري است، تا همانگونه که محمدباقر نوبخت در اولين سفر خود به اين استان قول داده بود از روند تکميل پروژه‌هاي مصوب سفر قبل استان چهارمحال و بختياري ديدن کرده و در جريان ميزان پيشرفت اين پروژه‌ها قرار گيرد.

تکميل قطعات سوم و چهارم راه‌آهن مبارکه-سفيددشت-شهرکرد، کمربند شمالي شهرکرد تا پايان آبان‌ماه، چهارخطه شدن جاده شهرکرد-شلمزار-خوزستان، حفر تونل يک هزار و 600 متري و احداث جاده‌هاي گورميزه در راه ارتباطي اردل-دوپلان، اختصاص اعتبار براي حفر تونل‌هاي چري و هوني در جاده شهرکرد-شلمزار-خوزستان در قطعه شهرکرد-شمس‌آباد، تکميل جاده شهرکرد-ناغان-ايذه و ارتقاي جاده ارمند-جوزستان، توسعه باغات در اراضي شيبدار چهارمحال و بختياري، تامين مسکن محرومان، پروژه‌هاي مصوب سفر اول رياست برنامه و بودجه به اين استان بودند.

به گفته مسؤولان استاني اکثر اين مصوبات بخشي از اعتبارات مورد نياز را جذب کرده‌اند.

لازم به ذکر است محمدباقر نوبت در سفر اول خود به اين استان در اجراي مصوبات بسيار جدي بود و مديران را مکلف کرد تا هر چه سرع‌تر پروژه‌ها برطبق زمانبندي اعلام شده به بهره‌برداري برسانند تا در سفر آينده وي به استان از آن‌ها بهره‌برداري شود.

اکنون بعد از گذشته حدود يک سال و نيم از حضور معاون رئيس جمهور در استان چهارمحال و بختياري و همه اتفاقاتي که رخ داد، شاهد آنچنان پيشرفتي در پروژه‌هاي به اصلاح راهبردي استان چهارمحال و بختياري نيستيم، هنوز راه‌آهن اين استان راه‌اندازي نشده است، کمربندي شمال شهرکرد همچنان تکميل نيست، چهارخطه شهرکرد_شلمزار و چهارخطه سفيددشت-فرادنبه عملا به بهره‌برداري نرسيده و متاسفانه هر روز شاهد بروز حوادث و تصادفات مرگبار در اين دو مسير هستيم.

بايد منتظر ماند و ديد موضع رئيس سازمان برنامه و بودجه درخصوص بلاتکليفي پروژه‌هاي کلان استان چهارمحال و بختياري که بعضا قرار بود چند ماه بعد از سفر اول وي به سرانجام برسند چه خواهد بود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html