پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230235
کنکور در تاريخ مقرر برگزار مي‌شود
تاریخ انتشار : 1399/04/18 07:56:44
نمایش : 1865
وزير علوم، تحقيقات و فناوري از برگزاري آزمون سراسري، ارشد و دکتري در موعد مقرر خود با رعايت پروتکل‌‎هاي بهداشتي خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خانه ملت، منصور غلامي وزير علوم درباره برگزاري کنکور 99، عنوان کرد: در نشست امروز کميسيون آموزش نيز نمايندگان دغدغه‌هايي نسبت به برگزاري کنکور داشتند و آخرين خبر اين است که کنکور با لحاظ مراقبت‌هاي ويژه در تاريخ مقرر برگزار خواهد شد.
 
عضو کابينه دولت دوازدهم با بيان اينکه آزمون فقط سه ساعت به طول مي‌انجامد، به خانه ملت گفت: همين دانش آموزاني که قرار است در کنکور سراسري شرکت کنند، چند روز قبل در امتحانات نهايي شرکت کرده و آزمون دادند بنابراين با رعايت تمامي پروتکل‌هاي بهداشتي کنکور سراسري نيز برگزار مي‌شود.
 
وي ادامه داد: در رابطه با نحوه برگزاري آزمون سازمان سنجش به تدريج اطلاعات لازم را در اختيار داوطلبان قرار مي‎دهد.
 
غلامي اضافه کرد: فاصله صندلي‌ها بيش از گذشته و با استاندارد وزارت بهداشت مطابقت خواهد داشت و تعداد شعبه‌هاي آزمون نيز بيشتر پيش بيني شده است به طوريکه همه داوطلبان در شهرهاي محل زندگي خود آزمون خواهند داد.
 
وزير علوم، تحقيقات و فناوري در پاسخ به اين سئوال خانه ملت که اين تصميم فقط معطوف به کنکور سراسري است يا خير، گفت: تصميم اين است که همه آزمون‌ها در موعد تعيين شده خود برگزار شود. ما نبايد دغدغه فکري براي داوطلباني که مدت زيادي درس خوانده‌اند، ايجاد کنيم چرا که تأخير کنکور موجب ايجاد دغدغه براي داوطبان مي‌شود.
 
غلامي اضافه کرد: همچنين در نشست امروز کميسيون آموزش و تحقيقات نيز گزارشي از آخزين وضعيت آموزش عالي به اعضاي کميسيون آموزش مجلس يازدهم ارائه شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html