پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230229
9 نفر ديگر در دام ويروس کرونا گير کردند / شمار فوتي ها به 52 نفر رسيد
تاریخ انتشار : 1399/04/15 10:08:11
نمایش : 1730
دکتر مجيد شيراني رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته از بيماران بستري مشکوک مبتلا به ويروس کرونا در استان چهارمحال و بختياري، ۹ نمونه گيري ديگر مثبت قطعي اعلام شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز ؛ دکتر مجيد شيراني رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد گفت: متأسفانه طي ۲۴ساعت گذشته، با ۱ مورد فوتي جديد ناشي از ابتلا به بيماري نوپديد کوويد ۱۹ در استان، مجموع فوتي هاي ناشي از ابتلا به اين بيماري در چهارمحال و بختياري به ۵۲نفر رسيد.

 به گفته رئيس دانشگاه علوم پزشکي چهارمحال و بختياري آمار مبتلايان سرپايي همچنان بالاست.

وي تصريح کرد:  در ۲۴ ساعت گذشته از بيماران بستري مشکوک مبتلا به ويروس کرونا در استان چهارمحال و بختياري،  ۹ نمونه گيري ديگر مثبت قطعي اعلام شد.

شيراني ادامه داد:  يکي از ساده ترين، عملي ترين و موثرترين راه مقابله کرونا استفاده همگاني از ماسک و پيوستن مردم به پويش همگاني من ماسک ميزنم تا از تو محافظت کنم است.

وي اذعان داشت:  از مشکلات بزرگ در مسير کنترل بيماري کوويد ۱۹، عدم توجه برخي از صنوف به رعايت پروتکل هاي بهداشتي است.

شيراني بيان داشت:   از امروز عصر و فردا در استان تيم هاي ويژه بازرسي کرونا بر رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي در تمامي صنوف، مراکز ارائه خدمات عمومي ، ادارات و ... نظارت سخت گيرانه دارند.

وي تاکيد کرد:  عدم رعايت پروتکل هاي بهداشتي مدت ماندگاري کرونا ويروس و احتمال شيوع آن را افزايش مي دهد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html