پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230215
"خواهرم سرخي خونم را به سياهي چادرت به امانت گذاشته ام"
تاریخ انتشار : 1399/04/04 11:11:52
نمایش : 1206
"خواهرم سرخي خونم را به سياهي چادرت به امانت گذاشته ام"، اين جمله را که ميخوانيم سنگيني باري که بر دوش ما گذاشته اند را چند برابر حس مي کنيم چه بار سنگيني، چه شانه هايي که بتواند اين بار را تحمل کند !!
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار جهانبين نيوز؛  "خواهرم سرخي خونم را به سياهي چادرت به امانت گذاشته ام"
اين جمله از شهدا به ما وصيت شده است را که مي خوانيم سنگيني باري که بر دوش ما گذاشته اند را چند برابر حس مي کنيم چه بار سنگيني، چه شانه هايي که بتواند اين بار را تحمل کند !!

راستي با شما هستم سرخي خون شهيد چقدر ارزش دارد؟ چه مي شود که سرخي خون شهيد با سياهي چادر ما گره خورده است ؟ چه رمز و رازي است ؟

جواني که خانه و کاشانه و جان و مال، تازه عروسش را، فرزند تازه به دنيا آمده اش را گذاشت و براي دفاع از خاک و ناموسش راهي ديار غربت شده و خونش بر زمين ريخته شد الان به ما مي گويد که به سياهي چادرت امانت گذاشتم، آن جوان در آن لحظه چرا اين جمله را بيان کرد؟ چه در ذهنش خطور کرد ؟ از چه پاتک و حمله اي از ناحيه دشمن باخبر شد؟ مگر چادر ما چه ارزشي دارد به جز پارچه اي مشکي ؟

يا نکند مي دانست در جنگ روبه رو او پيروز است و در جنگ ديگري که ما سربازانش هستيم ما شکست خورده ايم؟

ميدانست روزي ما با کفش و لباس همان دشمن پا روي خون سرخ آنها ميگذاريم ؟!! ميدانست ما امانت دار خوبي نيستيم!!

آيا آنها مي بينند که آن همه عزت و آبرو و شرف که در برابر دشمن جمع کرده اند ما با شال و روسري هاي نيمه باز خود بر باد داده ايم.؟

آري ما باخته ايم
 بازي و جنگ را خوب باخته ايم
حجابمان را
عفافمان را
حيايمان را
اين ها را به چه باخته ايم ؟
به دوتا به به و چه چه دوستان و دشمنان؟!!
هر چه فکر مي کنم نميدانم به چه باخته ايم
اين را بگو چه به دست آورده ايم ؟؟!!
بي ناموسي
بي حيايي
تزلزل و براندازي خانواده ها
افزايش طلاق
از بين رفتن امنيت
نا آرامي

واي خداي من دشمني که بعد از انقلاب و 8 سال جنگ تحميلي نتوانست ضربه اي به ما بزند در جنگ نرم و حمله فرهنگي دارد ما را زمين گير  ميکند.

تا انسان نعمتي را از دست ندهد قدرش را نمي داند، از کشورهاي به قول خودشان توسعه يافته که در آنجا از آزادي بيان حرف ميزنند برايتان بگويم که خانمي که حجاب دارد نميتواند به دانشگاه برود يا در خيابان اورا با چاقو به شهادت ميرسانند فقط به خاطر داشتن حجاب مگر خانمي که در جهان غرب و خارج از ايران زندگي ميکند از داشتن حجاب چه لذتي ميبرد که تا پاي جانش از آن دفاع ميکند و ما از حجاب چه بدي و ناراحتي ديده ايم که از آن گريزانيم؟؟؟!!
بنويسم روز عفاف و حجاب گرامي باد
بنويسم روز دختر بر دختران ايران زمين مبارک باد...
ولي دست دل و قلم مرا ياري نمي کنند و روي کاغذ حرکت نميکند !!
يعني نميدانم با کدام ذوق و اشتياق بنويسم،شاعر ميگويد: "هر چه از دل برآيد لاجرم بر دل نشيند "
ولي تبريک و شاد باش هاي من از دل من بر نمي آيد!! لابد مي پرسيد چرا؟
دليلش واضح و روشن مي باشد، اگر کمي چشمانمان را باز کنيم مي بينيم در اطراف ما چه خبر است، نه از حجاب و عفاف خبريست نه از...

مي خواستم  در اين روز، روز دختر را تبريک بگويم اما فکر که مي کنم با خودم ميگويم بايد به کدام دختر تبريک بگويم؟؟ به دختراني که فريب زرق و برق دنيا و تعلقات دنيا را خورده اند و حيا و عفاف خود را نابود کردند ؟
يا به رومينا و روميناهايي که گوشه و کنار جهان و کشور ما اسير بي بند وباري فضاهاي مجازي و حقيقي شده اند؟

يا به دختراني که با بي مسئوليتي بعضي مسئولين، بي مهري پدر و مادر، رها کردن جوانان به حال خودشان قرباني مي شوند ؟؟!!

در جامعه ما هميشه بايد روز عفاف و حجاب باشد مسئولين ما بايد برنامه داشته باشند نه اينکه گروهي به صورت واحد و در يک روز مشخص حجاب از سر خود بردارند و آن را به آن روز نام گذاري کنند و تازه مسئولين ما بخواهند آن فتنه و برنامه را جمع کنند اين مي شود مصداق ضرب المثل: "نوشدارو بعد از مرگ سهراب"
نمي خواهم کامتان را در اين روز تلخ کنم و شادي شما را به غم تبديل کنم ولي اينها حقايقي هست که ما با آن رو به رو هستيم و هر روز بيشتر ميشود.

نبايد مسئولين بگذارند دختران عزيز دچار جاهليت شوند و آنها را زنده ، زنده به گور کنند.

دختران امروز اين سرزمين مادران فردا مي باشند، حواسمان باشد تربيت آيندگان ما در دست دختران امروز مي باشد.

انتهاي پيام/ 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html