پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230144
راي نهايي فيفا براي پرسپوليسي‌ها
تاریخ انتشار : 1399/02/17 09:52:51
نمایش : 2016
پرونده شکايت برانکو ايوانکوويچ کروات از پرسپوليس تهران در مراحل پاياني به سر مي‌برد و بر اساس اعلام وکلاي برانکو ايوانکوويچ، راي نهايي فدراسيون جهاني فوتبال در پرونده او و پرسپوليس به زودي اعلام مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پرونده شکايت برانکو ايوانکوويچ کروات از پرسپوليس تهران در مراحل پاياني به سر مي‌برد و بر اساس اعلام وکلاي برانکو ايوانکوويچ، راي نهايي فدراسيون جهاني فوتبال در پرونده او و پرسپوليس به زودي اعلام مي‌شود.

اخبار ورزشي- با توجه به مذاکرات امروز (سه‌شنبه) بين نمايندگان برانکو و کميته انضباطي فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا)، راي نهايي در رابطه با پرونده سرمربي اسبق سرخ پوشان و دستياران وي به‌زودي اعلام خواهد شد.

پرسپوليس محکوم به پرداخت يک ميليون و ۵۰ هزار يورو است و در اين مدت تلاش زيادي کرد تا از او تخفيف بگيرد، اما برانکو اين مورد را نپذيرفت و بيان کرد که فيفا در اين باره تصميم گيري خواهد کرد. 

اين مربي در پرسپوليس عملکرد خوبي داشته و جام‌هاي زيادي بدست آورده است. او اکنون در تيم ملي عمان سرمربيگري مي‌کند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html